Med anledning av ätstörningar
Hej alla!
(Skapar en ny tråd då jag inte vill ha diskussionen i "ni som kämpar")
Det här är jättesvårt.
De ungdomar som hittar hit med problem är oftast i stort behov av hjälp. Jag har funderat mycket på hur man ska bete sig. Att stänga av dem känns fel. Det hjälper dem inte. samtidigt är det inte medlemmarnas ansvar att tjata ihjäl dem. Någon kanske får en aha-upplevelse och får ork att kämpa emot demonern.a Men för många är vi ansiktslösa människor som inte är så mycket att bry sig om.
Finns det nån avdelning på iFokus som berör ätstörningar föresten? Skulle viktminskning växa och dra "fördel" av att starta ett subforum (här inne då) med inriktning ätstörningar. Många av oss har det ju trots allt, även om vår vikt går åt andra hållet.
Kanske kan vi samla information om anorexi, bulemi etc.
Spåna lite med mig. :)
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Jaf har planer på att starta en sida om ätstörningar, men jag har inte riktigt orken att driva en till sajt ensam, kanske vi kan hjälpas åt här i stället? Om du är intressead kan du väl PMa mig? :)
Ätstörningar är stort men samtidigt så är jag säker på att vi kan klara det… men det kräver en egen grupp här
Men var ska dom annars ta vägen egentligen?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor