OT: Sommarklänning!
Jag är faktiskt nöjd för en gångs skull! Jag hittade en superfin klänning på ellos för 225kr. I min storlek. (50/52) Var livrädd att den skulle vara förliten, men inte då! Sitter perfekt och som gjord för min kroppsform. Då jag har stora bröst så då ser inte magen lika stor ut.
Nu har jag nåt fint att sätta på mig på midsommar. :)
Appråpå det. Vad ska ni göra på midsommar? (Som troligtvis kommer innehålla regn.. som vanligt.)
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Hmm.. midsommar… jag tror jag har hört talas om det fenomenet…
Blir väl att försöka äta något gott, och titta på film med syster eller ensam.. Sen gulla med råttbebisar förstås :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Super fin klänning, jag har också tittat på den, fast i den blå färgen.
Jag ska jobba hela midsommar, roligt värre, men men det ska regna och att jobba då blir mycket pengar som jag kan göra något roligt för =)
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.
#1 Det är väl trevligt. ;)
#2 Kikade också på blå först, men den "bruna" tyckte jag passade mig bättre. Köpte också en vit kortärmad tröja att ha under. Så inte bh syns. Plus att det inte blir för kallt.
Själva ska vi åka till mor och far dit mina syskon kommer. Ska bli trevligt. :) Bara hoppas vi får plats inomhus medan de regnar..
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Oh, vilken tjusig klänning! :)
Jag ska jobba på midsommarafton, sen tänker jag allt få mig en sillbit och färskpotatis, punkt!
Sen är jag glad och nöjd.