82,4 till 78,3 på 3 dagar!
Jag har gått ner från 82,4 kg till 78,3 kg på tre dagar!
Äter frukost som vanligt - tar en proteinshake till lunch - en allévo till mellanmål - och sen en riktig middag.
Tilläggas bör, att jag fått hem tabletter, som heter NUSHAPE och dom gör så att inte kolhydraterna "fastnar" på en.
Jag tar två tabletter en halv timma innan frukosten, en halv timma innan lunchen och en halv timma innan middagen.
Har gjort så dessa tre dagarna.
Och det verkar som om det hjälper mig!
Grattis, vad kul!
Kanske man ska prova!
Bör tillägga att jag tar en 2 km lång powerwalk varje dag också. Den gör säkert SIN nytta. 
grattis grattis till framgångarna :)

#1 Vad är det för proteinshake du tar? Gör du egen eller köper du pulver som du blandar med vatten? *nyfiken*
Jag köper dom färdiga på burk som finns på Ica Maxi. Finns i smakerna Cappuccino och vanilj.
Grattis! Kämpa på!

#5 - Är de som tetrapack eller läskburk? Jag har nog inte sett några sådana här, bara Nutrilette och sånt. Vad är det för märke?
Det är dom som är i så kallat läskburk. Dom heter BODY SHAPE.

#9 Okej… Aldrig hört talas om. Ser jag en sån ska jag banne mig prova. Jag använder DoublePro från Eiselt. De är såååå goda och funkar perfekt efter träning. :-)
vad gällande proteinshakes så tycker jag whey 80 ä super bra, billiga är de också. Finns att köpa på gym och nätet.
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.