Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettoff-topic
Läst 1020 ggr
Ellenfyrkant
0

Lämnar sajten !

Jag har tagit beslutet att lämna denna sajt. Önskar er alla lycka till med ert gemensamma problem !

Skälet till att jag lämnar sajten är att mitt "fel" inte satt på kroppen utan i huvudet och det är jag otroligt glad över att ha kommit på nu efter att ha dragits med dessa "tvinga sig att gå ner i vikt" tankar i 1-2 år. Visst bär jag några extra kilo både här och var men det är så jag är skapt. That's me and I'm proud of myself !

Det är bara du som avgör om din kropp är vacker eller inte. Sluta bry dig om vad andra tycker, om du ser tjock ut i bikini eller att du inte vill ha kortbyxor för att du inte gillar dina lår eller vad det nu är. Ge upp de tankarna ! Det enda som betyder något är att du själv är nöjd över din egen kropp. Som jag sa till en vän som oroade sig för att få leva ensam p.g.a detta; Bryr sig någon så mycket om din utsida, så var den inget att ha ändå.

Sluta grubbla på om ni duger, det gör ni ! Se till att leva hälsosamt och att er kropp mår bra så spelar inget annat någon roll. Det är du själv som ska trivas med Dig i första hand. Gör inte du det så gör inte heller någon annan det. Bry dig inte så mycket om vad andra tycker. Utan lev livet och gör det du gillar, du får bara en chans.
DU är vacker precis som du är !

Mvh Ellenfyrkant

sheilaspicasso
0

Det är inte säkert att man vill gå ned i vikt för att andra ska tycka att man är snygg. Det finns en massa andra orsaker. Man kanske inte själv trivs, man orkar inte fysiska aktiviteter eller kläderna i garderoben har blivit för smått och man har helt enkelt inte råd att köpa nytt. Eller man vill kunna använda sina favoritkläder sedan tidigare.

Link-
0

Ellenfyrkant - grattis. Eller vad man nu säger haha. Fortsätt må bra. Glad

Ylva-Li
0

Härligt att höra att du kommit underfund med problemet. :) Önkar dig all lycka till i framtiden!

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

[LiisaDagger]
0

Är man nöjd så är man, det är ingen anna än en själv som ska bestämma vilken storlek man ska vara. All heder åt dig Ellen.