Gullris-te
Någon som har provar Gullris-te?
Det ska vara vattendrivande. Det är bara överskottsvattnet som kommer ut, har jag hört.
Beställde själv på Internet, men inte fått hem det än.
Slipper kanske då att ta mina Furix. Alltså en massa kemikalier.
Gullris är ju naturligt.
Det är björkblad med, och dom är gratis :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag provade det, men det var ingen "krut" i dom. Inget hände, så att säga. Var lika svullen ändå och var tvungen att ta Furix.
Kan jag ha gjort fel, tro?
Du kan ju dricka hur mycket av dom som helst :) Men tro inte att gullris är mer urindrivande bara för att ingen säljer björk :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Enl. Shaw är följande örter lämpliga diuretika: maskrosblad och rot, kardborrerot, nässla, snärjmåra, fläderblomma, kvanne. Samtliga ökar mängden urin och hjälper till att driva ut överflödig vätska ur kroppen.
Nässelte har jag provat och effekten kommer en dag efter, litervis känns det som och ändå brukar jag bara dricka en halv kopp nässelte/Tatsu
Oj då!
Jag har provat TRE koppar om dagen, men inget speciellt händer! Trots att jag är svullen som en ballong.