Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettträning
Läst 1183 ggr
leijasmatte
0

Rolig träning!

Hej. Har varit och köpt mig ett Nintendo WII efter att jag läst om det här.

Ville bara säga att det är jättekul och tiden rinner iväg när man väl börjat. Barnen och jag nästan slåss om vems tur det är och sen tävlar man ju lite om resultaten också.Trodde först att det inget kunde ge men efter en halvtimme med balans och aerobics övningar så kändes det i benen. Detta trots att jag går till gymmet 1-2 gånger i veckan. Kan verkligen rekomendera detta om man har WII innan, annars kan det bli lite dyrt.

[Norrbysa]
0

KUL! Äntligen görs spel som aktiverar! :)

spiritedaway
0

Yes. :) när jag får råd så lär jag skaffa mig ett wii, men det är nog tyvärr långt bort :P

men roligt att få spela och samtidigt få motion/träning ^^

JMax
0

En jobbarkompis har det och tycker det är jättebra o skoj. Finns aerobics o boxning o massa skoj. Tyvärr har jag inte råd med nått.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

leijasmatte
0

Ja det är yoga, muskel träning, aerobics och balansövningar.

Aerobics och balans är som spel typ: Rockringar, slalom, backhoppning, step. balansgång mm. Det är kul och nyttigt samt att tävlingsinstinkterna tittar ju fram också :)

fridak
0

att rocka rockring i tio minuter känns!

Ylva-Li
0

Hehe, kan inte annat än att instämma. Wii fit är super!

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

[Kajost]
0

Ja, vad kul! Jag har rekommenderat det här spelet här förut! Jättekul att du gillar det:) Jag har använt det som träning, och jag har gått ner lite ändå måste jag säga.

[SarahOhrn]
0

Wii fit är en underbar uppfinning! Det ersätter såklart inte vanlig träning, men är det någon dag man inte orkar gå ut eller så är det riktigt roligt. Det är nåt man kan göra bara för att ha kul, inte för att träna direkt :D Och det känns! Jag älskar aerobicsen (step) ;) Och "free-step" då man kan knäppa över till vanlig tv och stå framför o köra aerobics så hör man "directions" (ursäkta kom inte på svenska ordet) i kontrollen.

Sueprbra!!!

Carlo
0

Jag älskar Step dance(wii fit)
Och "Boxning i rytm":)

o så älskar jag alla dem andra övningarna

Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.seblodgivning.ifokus

KimAx
0

Jag håller med om att Wii Fit är superskoj! Wii Sports är också himla kul :). Man märker som sagt i musklerna att man tränar :P.