Drömmar!
Hjälp!
Jag har gått på soppdiet i EN dag och har redan börjat drömma om godis! Gudars alltså. Jag har varit på diet i över en månad och inte ätit något godis, kakor eller nånt annat sött överhuvudtaget och det har gått hur bra som helst. Jag har inte haft något sug efter det heller.
Men nu helt plötsligt drömde jag att jag åt en massa godis och chips och grejer. Chips tycker jag inte ens om. Haha.
Någon annan som har drömt "mar"drömmar om mat någon gång? :)
Gud ja, kommer ihåg när jag enbart åt pulver ett tag, man blev sugen på onyttigheter som man inte ens tyckte om innan. Men stå på dig! Det blir bättre, sötsuget kommer gradvis att dämpas. Du kan ju alltid prova kromtabletter som faktiskt dämpar sötsuget till en del.
Jag tar alltid en kromtablett till natten. Eftersom det har varit DÅ som jag har ätit mest och onyttigast.
På dagarna har det gått bra, men nätterna var ett h*lvete innan jag började med kromen.
Nu äter jag inte alls på nätterna mer! Är inte sugen. Dricker kanske något, men inte mer.
Ja, jag har ju inte direkt problem med suget faktiskt men jag oroar mig helt klart för att det ska komma om jag börjar drömma om sötsaker. Haha.
Kromtabletter, det ska jag komma i håg! Tack!
Vad är kromtabletter, och vars kan man köpa det? (Och ca pris?)
#4 Du kan köpa kromtabletter i en hälsokostbutik. De är inte så dyra heller.