Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikett: allmänt-viktsnack
Läst 1331 ggr
shintaida
0

Ryggskott KAN vara bra!

Jag har fått ryggskott, ja.

Skulle bara ta på mig en strumpa och när jag skulle vara färdigklädd, skulle jag gå ner och motionscykla. Duktigt tänk, va´?

Men tji fick jag! Hann inte ta på mig EN strumpa, så sa det "knak" i min rygg och där satt jag som i ett skruvstäd.

Fick det den 28:e 11:45. Idag skriver vi den 31:a.

4 dagar alltså.

MEN…det har haft sina fördelar!

Har inte kunnat gå upp och tjyväta om nätterna. Inte kunnat gå ner när jag velat och äta något. Min man har sett till vad jag fått i mig.

Vilket har resulterat i - tycker/upplever jag (inte kunnat mäta mig än) - mindre kropp. Vatten har jag fortfarande i kroppen. Men törs inte ta vattendrivande, för det blir FÖR svårt. Mycket spring.

Är beroende av min man för tillfället.

Så nu när han börjat jobba igen, har det inte blivit mycket mat. Havrefras med minimjölk i morse och en banan i eftermiddag. Inte hungrig!

Så NÅGOT gott har kommit ur ryggskottet!

Kanske kroppen lär sig nu att INTE sukta efter mat på natten.

Har inte heller kunnat äta så mycket, för det har liksom spänt på ryggraden - hur DET nu kan vara? Obestämd

Tanken slog mig - KAN ryggskotten vara en signal om att frampartiet är för tungt?

Har ofta ryggskott och var tredje gång blir det ambulans.

MaalinF
0

Det är ju alltid svårast med matsug och sötsug i början, det kan vara ett bra startskott kanske på att vänja sig vid att inte äta det som man vanligtvis brukar göra! :) Hoppas ändå att ditt ryggskott blir bättre!

AnneN
0

Inget ont som inte för något gott med sig

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!