under 90??
När skolan slutade i våras sa jag att jag skulle väga under 90 då skolan började. jag vägde då nästan 98 kg, nu väger jag 94,6, så det har ju blivit en lite viktnedgång i sommar. men jag har 4,7 kg kvar att gå ner och det är två veckor kvar innan skolan börjar. Så det blir en ny kickstart.
Behöver lite peppning för att klara det. Det kommer inte bli lätt, men ska väl inte vara omöjligt heller.
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.
Hej!! Hur har det gått för dig? Önskar dig lycka till!!!
Inge bra tyvärr, ska föröska att inte tänka på vikten varje vaken minut utan fokusera på annat som också gör att jag kanske inte tänker lika mycket på mat, hoppas hoppas. Det har liksom blivit en stor stress det dära bara.
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.
Känner igen mig i det, varit där själv. Sen pluggar du och bara den pressen och allt stillasittande. Drog igång med viktväktarna när jag pluggade - funkade tills jag skulle åka iväg till england och göra praktik på hospice. Du vet maten där- sen var det kört. Men var sak har sin tid så du får ta det framöver. Man kan inte vara supereffektiv och duktig med allt. Man är bara människa.