Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettifokus-och-sajtinformation
Läst 2262 ggr
Ylva-Li
0

Namnbyte på sajten

Det har tagit lite tid, då jag har haft mycket på hemmaplan med mig själv. :)

Men, med anledning av vad vi diskuterade för ett tag sedan. (Läs här)

Vi kommer öppna upp för alla viktproblem. Det kommer bli en liten ändring alltså. Men, i det stora är vi som vi är. Vi är alla människor på sajten, som har problem med vår vikt, även om våra mål är åt olika håll.

Frågan vi behöver svar på nu är alltså namn. Vad ska vi heta?
Ös på med förslag!

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Allamej
0

Vikt iFokus var ju mitt förslag och jag håller mig till det :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

AnneN
0

Håller med om #1's förslag

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

IaMiaMaria
0

Kroppsform iFokus ??

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Yarrow
0

Varför inte bara viktproblem i fokus då?

shintaida
0

#4 Yarrow

Det tyckte jag var bra namn!

För vikten ÄR ju ett problem för oss som är här.

teachingbirds
0

Jag tycker inte att vi ska ha med problem som ett ord i namnet eftersom det är ett väldigt negativt ord. På miljonär iFokus har de ju gjort en rolig omvändning, det handlar om pengar i allmänhet, mest problem med pengar, men istället för att göra det negativt har de gjort det till ett roligt namn.

shintaida
0

Smal iFokus? Kanske??

teachingbirds
0

KroppiFokus är mitt förslag

Chestnut
0

#8 Men denna sajt fokuserar ju inte på hela kroppen utan diverse viktproblem, kropp.ifokus skulle vara ganska så vilseledande..

Tycker att vikt.ifokus är lätt att komma ihåg, bra att söka på med google och liknande ( vilket innebär många nya medlemmar) och beskriver vad sajten handlar om.

Med vänliga hälsningar
Chess

Ylva-Li
0

Vikt iFokus är nog också lätt rätt att få träffar på om man googlar, tror jag. Och det förklarar ju sajten rätt bra faktiskt. ;) Vikt, åt alla håll och kanter. :D
*fnular lite till*

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

teachingbirds
0

#9 Iofs sant..

Emea67
0

Ny här på detta iFokus forum och tycker viktifokus är ett bra namn. Glad

trollabolla
0

Jag säger "vikt ifokus". :) Viktproblem blir så negativt.

Branneli
0

Vikt i fokus  Flört 

Kort & gott !!

Ordet problem är för mej negativt & en stor bromskloss Rynkar på näsan.

Cerrolyn
0

vikt.ifokus var riktigt bra tycker jag. Då förstår man att alla är välkomna.

**MVH Cerrolyn

teachingbirds
0

Samtidigt tycker jag att vikt i fokus kan vara lite vilseledande, eftersom det väl kan handlar lika mycket om tex midjemått? Men det hör ju ihop med vikten iofs.

Yarrow
0

viktfrågor i fokus blir mitt andra förslag :P

Branneli
0

viktprat…….Obestämd

MaalinF
0

Vikt I fokus!

AnneN
0

Hur går det med namnbytet?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ylva-Li
0

Åh förlåt! Det har som vanligt varit väldigt mycket privat och jag har inte haft så mycket ork.

Däremot har jag haft kontakt med ifokusgrabbarna och fått veta att det kommer en ny intressant sajt, som verkar ta upp mycket av det vi ville öppna upp för. Så jag funderar just nu på hur vi ska göra.
Dessutom har vi numera arbetat upp oss till ett bra AI (dvs vi har en helt ok aktivitet på sajten) Det är rätt lätt att hitta oss via google etc. Enligt ifokusgrabbarna. Allt detta skulle vi vara tvugna att arbeta upp igen.

Jag vill fortfarande öppna upp några nya forumsdelar för ätstörningar som rör viktminskning till. Och jag hoppas förstås på ett sammarbete med den nya sajten. (vill inte säga så mycket då jag inte vet hur mycket jag ens får säga.)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||