problem as usual,.
jag är 156cm nu.
jag kom upp i 59kg o bestämde mig för att gå ner i vikt, jag gick ner till 57kg då o fortsatte försöka, men gick istället upp till 59 igen o bestämde tt jag inet skulle väga mer än 60kg, men det blev det o nu väger jag 65kg o har därmed ca 5kgs övervikt,.. inte kul för en 15åring.
nu försöker jag återigen gå ner o hålla mig under 60kg, o har varit nyttig en vecka typ, men inget har hänt änsålänge, men jag fortsätter försöka o får se hur det går :)
och jag kommer inte bli längre eftersom jag varit 156 i några år nu, så jag kommer inte växa ur problemet direkt
Tänk bara på att inte skada din kropp. Som 15 åring har man ju direkt inte växt till sig helt och hållet även om man inte blir längre. :) Hoppas det går bra. Och kan inte påstå att 60 låter så mycket i min öron men det beror ju som sagt på kropps byggnad. Men ja. Bli bara inte anorektisk ok? ;)
Får du för dig att träna ett tips för jag höll på å sabba min egna kropp. Tränar du så träna varierat. Alltså inte samma hela tiden. Kroppen behöver dessutom en vila på 24 timmar för att återhämta sig. Annars skadas dem istället. Drick mycket vatten kan vara ett tips med. Rensar kroppen och kan hjälpa mot finnar säger en del om man nu har sådana besvär :)
Hoppas det hjälper. Är det enda jag kan hjälpa med för mer info har jag inte. Men iaf ett gott råd om träningen.
tack för att du bryr dig :)
Hur gör du när du är nyttig och försöker gå ner?
Alltså, vad äter du och hur tränar du(om något)