Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1150 ggr
Clownen
0

Min viktnedgång!

Den 23 Augusti i år började jag med en ren nutrilettkur och jag körde i två veckor, och det gav resultat! Byxorna satt lösare och jag kände mig bättre!

Jag har alltid varit överviktig, redan när jag gick i grundskolan. Jag har inte aktivt gjort något för att gå ner i vikt, då jag faktiskt varken har gått upp eller ner drastiskt mycket sen grundskolan. Det som fick mig att vilja ha en kickstart till min viktnedgång va när jag insåg att jag drack för mycket alkohol, och åt alldeles för dåligt, vilket ledde till att jag fick jättedålig kondition.

Efter nutrilettkuren har jag tagit bort dem flesta kolhydraterna, såsom bröd, pasta och potatis. 
Jag dricker ej heller mjölk, läsk eller saft.

Jag har tränat på gym dagligen i två veckors tid och är alltid ute och går minst en halvtimme om dagen.

Kilona rasar och jag orkar mer och mer för varje dag som går!

Sen min viknedgång började har jag gått ner tre storlekar på överkroppen och två på underkroppen. Jag tror att jag kommer ha nåt mitt mål i Januari år 2010!

IaMiaMaria
0

Grattis, vad härligt att det gått bra för dig och att du har glöden att kämpa kvar.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

[Tassy]
0

Grattis Glad

[vaargen]
0

Grattis, men tänk på att lägg in några vilodagar också, musklerna behöver vila för att må bra