Mörka morgnar
Usch, vad det är mörkt på morgnarna nu. Det gör det svårt att gå ut på morgonpromenaderna. Går upp gör jag, men sen är det steget att gå ut också. Det är säkert motivationen som tryter och jag har inte kommit igång riktigt sen jag var sjuk. Att jag är lite mörkrädd spelar nog också in.
Jag brukar äta frukost runt åtta och vill gå ut innan det, eftersom jag vet att det inte blir av annars, funderar dock på att gå ut nu. Mitt största problem är nog att jag tänker för mycket. Någon mer som gör det?
Är det fler som har problem med mörkret?
Jag har inga bra promenadvägar hos mig så min enda lösning var att köpa en crosstrainer och köra på istället. 
Det har inte jag heller direkt, så det är också en grej som gör det svårt.
Bra att du köpte en crosstrainer istället
. Jag har också en men den är hos min mamma nu eftersom jag bor i en liten etta.
Det är just det att jag gillar att vara ute och gå, när jag väl kommer så långt.
Liten tröst är ju att snart är det vintertid=ljusare på morgonen(eller räknar jag åt fel håll nu?)
Nej, det blir nog rätt så. Får vi hoppas. Det tänkte jag inte på så tack för den upplysningen
.
Idag på morgonen kom jag ut
. Motivationen var att jag tänkte på hur det brukar kännas när jag kommer ut och andas frisk luft. Och sen hur skönt det är att vara ute och gå. Hur dagen känns lättare i och med att jag blir piggare.
Men jag tyckte det var lite spöklikt mörkt, längtar till den 26 oktober
.