Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1328 ggr
destroyed
0

Äntligen!!

Strax innan hunden kom hem så bestämde jag mej att gå ner i vikt men att inte bli alltför nojig med alltför mycket vägande och kaloriräknande. Det fick ta den tid det tar:) Men jag märkte idag att jag har gått ner alla 10 kilon och två klädstorlekar! Jag köpte i somras en "målvikts" kjol. Den kjolen kom jag inte i när jag testade den men jag köpte den och nu passar den hur snyggt somhelst! Jag ska försöka hålla min vikt nu men det verkar gå jättebra hittills:)

Jag har aldrig haft några svårigheter att gå ner i vikt sålänge jag har bestämt mej fullt ut att det är det jag vill, annars tar det nästan hur lång tid som helst!

wanna-be-thin
0

OOH! alldeles underbart kämpat! :D stort grattis! :D undarr bara hur längesen det vr hunden kom hem? :) o grattis igen! :D

destroyed
0

Tack så mycket!! Det värmer:) Hon kom hem den 20:e maj och jag köpte kjolen i början av maj och bestämde mej att efter att hon kommer hem så blir det slut på småätande och alla onyttigheter. Sen så gick jag ner nästan bara på att lägga om min kost, simma tre gånger i veckan och jogga två gånger om dagen samt lite dansträning då jag är ett dansfreak utöver de vanliga småpromenaderna med hunden gick jag ner närmare 15 kilo! på två månader!

sen gick jag upp nästan allt igen för att jag blev så lycklig och började äta onyttigt för det skadade inte, jag var ju så smal redan, tji fick jag när jag gick upp 10 kilo igen. så från juli till nu oktober gick jag ner 10 kilo. dock så gjorde jag inte alla nojigheter jag gjorde innan utan bara lät det få gå i bra takt. och nu tänker jag inte festäta utan bara hålla det på en hälsosam nivå så jag håller mej nu.

drusila
0

Grattis! jag tar det också i lugn takt försöker äta nyttigt utan att överdriva med något. Villket även för mig gav mig resultatet 10 kg.

Moonstrike
0

Grattis! :)

destroyed
0

tackar allihopa:)

TjockaBerta
0

Vad duktig du varit. (två gånger!)

>>>Malum domesticum<<<