Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikett: allmänt-viktsnack
Läst 974 ggr
Peachtrees
0

Ta tag i mitt liv

Idag fick jag en mindre uppenbarelse att ta tag i mitt liv igen. Får väl sådana uppenbarelser dagligen "på-måndag-börjar-jag". Antar att det finn många här som får sådana?

Nu känns det som att det är mer på allvar, gick ner 6kg tidigare i år och tränade tre gånger i veckan och åt bra. Sedan kom sommaren med allt vad det innebär och de där 6kg är redan uppätna.
Sitter just nu och gå över en plan med träning för veckan, styrka och vattenworkout(jättekul) och kanske något gympapass :)

Moonstrike
0

Brukar få likadant, och sommaren är också värsta vikthöjaren för mig med ;P

Lycka till! :)

Peachtrees
0

#1 Det är som om man tappar all "matmoral" på sommaren :)
tack så mycket

shintaida
0

Då är vi TVÅ som ska/bör tag tag i sina liv! Skrattande

Jag också…

I helgen har jag gjort en "livsinventering" och kommit fram till att SÅ HÄR funkar det inte ha det!

Lycka till! *hejar på*

Peachtrees
0

#3 Jag gjorde nog också en mindre inventering :) Så idag har jag gjort ett litet schema med roliga pass att gå på :) I morgon börjar jag med gymmet, inte kul men behöver bygga upp min muskelmassa något :)

shintaida
0

Jag behöver inte bygga mer muskler. Har sen förr. MEN - dom behöver komma fram, för dom är inbäddade i fett!

Är dock starkare än min sambo, som jag brottar ner hur lätt som helst! Skrattande

Peachtrees
0

#5 haha, det problemet kan man också ha :) Jag har en blandning av små muskler täckta av fett :)

haha, det är ju jättebra