Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettträning
Läst 1977 ggr
Rorosjons
0

Minska rumpan?

Min kompis känner att hon har stor rumpa och har även fått höra av sin pojkvän att hon har lite stor rumpa samt av en del av hennes vänner, inte mig.

Det kan stämma att den är lite stor för hon har väldigt smal och fin kropp men kommer man till nedre del så sticker den ut, det ser med andra ord ut som om hon går och putar med sin rumpa, vilket hon inte gör. Detta mår hon lite dåligt av.

Nu har hon bett mig att skriva detta här (hon sitter bredvid mig i skrivande stund).
Hon vill ha alla tips hon kan få för att få ner hennes storlek på rumpan. Storleken har även gjort att hon måste köpa större byxor vilket resulterar att hon måste lägga upp benen på varje ny byxa hon köper.

Hon har provat att motionera, jogga samt springa = inget vidare resultat. Och hon små äter inte.

Vi är tacksamma för svar!

[vaargen]
0

Det går tyvärr inte att punkt förbränna fett bästa sättet är träna upp rumpan så det blir muskler istället för fett där.

Rorosjons
0

#1 Okej, tips på hur hon kan träna upp sin rumpa? Om jag inte misstar mig så borde rumpan dessutom blir fastare om man tränar den?

[vaargen]
0

Tydligen så är knäböj o utfallsövningar bäst för rumpan, men en del har lyckas med löpning också, men det beror väl på hur länge man springer.

Och ja, den blir fastare vid träning.

Rorosjons
0

#3 Okej, ska berätta det för min kompis. Tror nog hon uppskattar hjälpen härifrån väldigt mycket!