Royalz viktminskningstråd
I denna tråden tänker jag skriva hur det går med min viktminskning :)
Såhär ser min dag ut nu och 2,5 veckor frammåt!
10.00 frukost som består av en portion havregrynsgröt med lättsockrad lingonsylt och lite mjölk på.
13.00 tar jag en modifast påse och blandar till, blir antingen choklad eller hallon smak.
16.00 äter jag min sista påse modifast för dagen.
Äter alltså igen mer "mat" efter kl 16.00. Äter dock mycket frukt, om jag känner mig sugen!
En gång i veckan (lördag) får jag äta godis och andra onyttiga saker. Men bara EN gång i veckan.
Jag går ca 30 min - 1 timme per dag.
Oj, så lite Du ska äta! 
Tänk på att ta vitamintillskott under tiden. Gärna multivitamin.
MEN…blir Du MÄTT på det?
Jag höll på att svälta ihjäl bara jag läste Din tråd! 
LYCKA TILL, VÄNNEN! *tummen upp*
Ibörjan blev jag inte alls mätt. Men nu efter 4 dagar så börjar jag känna mig lite mer mätt efter jag ätit en påse. Dricker ett glas vatten före så det fyller upp magen lite.
Om ca en vecka så ska jag nog börja äta 3 påsar per dag.
Har gått ner 1 kg nu när jag vägde mig imorse. Dock kommer jag väll gå upp det igen då min pappa fyller år och jag äter lite onyttigt ^^

Dricker också Modifast, fast jag tar 3 påsar om dagen och till kvällen ätar jag en blandning av proteinpulver och creme fraiche. Började i måndags så jag vet inte om jag hunnit gå ner gång än.
"You just have to belive…"
Även om ni kör VLCD kurer så finns det gränser för hur lite ni kan få i er. Följ anvisningarna på paketen så att ni inte får bakslag när ni börjar äta igen.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor