Vad kan du inte vara utan?
Vad för mat kan du inte vara utan?
Jag menar då något som du kanske inte borde äta så mycket av ;)
Godis och choklad har jag svårt att hålla mig borta från på helgerna, men det ser jag inte som ett så stort problem.
Frukt däremot äter jag nog lite för mycket av. Och ketchup har jag svårt att vara utan.
Hembakt bröd! Gjorde en foaccia i förrgår, den försvann snabbt…
Med vänliga hälsningar
Chess
Risgrynsgröt med smör i. Det äter vi (åt jag) ganska ofta och macka till det.
Men nu gör jag INTE det längre! För jag vill gå ner!
Jag får snällt vänta till julafton. Det är min morot.
Mjölkprodukter! mmm.. :) Mest ost och cremefraise då.
Choklad!
Ostbågar!

Öl!
Hatar cancer och älskar vårlökar.

Kladdkaka!
Ursch vilken jobbig tråd.. blir ju så sugen!

ångest tråden:P
choklad och ben & jerryglass

mmmm… det gar i perioder.. Vissa dagar ar det grillad kyckling, andra choklad eller ostmackor..
// Amanda

Coca-Cola Zero. Måste ha varje dag…

Mmmmmmm….. 
jag älskar rödvin, gärna så tunga och sträva som möjligt. Om det hade varit lika nyttigt hade jag lätt druckit det istället för vatten. Så gott!
Ben & Jerry-glass. Äter det alldeles för ofta.

Potatis… i mängder… gärna ugnsbakad. 
"You just have to belive…"
Godis och choklad.
Oj, det är mycket! Försöker lära mig nu men kommer aldrig sluta HELT med detta då det kommer slinka ner ibland:
Choklad, ostkrokar, dipp, sushi, ost och pizza! =P
Trodde aldrig jag skulle säga att jag inte behöver läsk/cola, men det känner jag inget som helst behov av! Fast någon gång när jag gått ner mina kilon kommer det väl slinka ner men jag klarar mig bra utan det! Just nu äter jag dock inget av ovanstående =)

Mjölk kan jag inte leva utan. Det är så gott.
>>>Malum domesticum<<<
Jag glömde ju Ben and Jerrys glass!!!! Glass annars klarar jag mig utan men inte B&J ;)

Grannes glass är också svår att vara utan. Den är hemmagjord och utan några tillsatser alls. Supergod och nästan nyttig. 
Glass överlag är syndigt gott… 
Med vänliga hälsningar
Chess

Ooh, namn inte glass! Jag hade en period da jag at en liter glass till frukost varje morgon…. 
// Amanda

Fördel med grannes glass som är gjort på grädde och ägg, man orkar faktiskt inte äta lika mycket. Trodde knappt det själv men för mig räcker det med betydligt mindre av den glassen än glass köpt i affär.
#25 Finns en lokal glass där jag bor som heter Österhagens. Även den är gjord på grädde, ägg och helt ekologisk. Jättegod!
Men den är god på ett annat sätt än typ B&J, den är god som i god med kaffe efter en middag inte bara när jag är sugen på glass.
Med vänliga hälsningar
Chess
Jag kan absolut inte vara utan läsk! Och energidryck.

cola zero & lax/kyckling