Piller för att dämpa sötsug?
Någon som vet någon BILLIGT piller som dämpar sötsuget?
Har tipsat förut om en brustablett som heter Viktkoll. Den tog bort mitt sötsug helt. Finns på tex. coop eller hälsokost.
Det är krom som dämpar sötsug.
finns även en som heter Figurett som innehåller äppelcidervinäger har jag för mig, den har jag testat o jag köpte den i en hälsokostbutik
har även testat Viktkoll, den är billig, ca 50kr/rör m tabletter, ca 20st i tro jag eller nåt kommer inte riktigt ihåg
Viktkoll tyckte inte jag hjälpte.
Min dotter har köpt Chrometabletter på hälsokosten till mig i julklapp! 
Hon säger att dom är effektiva, för hon har provat dom själv. Men hon är ABSOLUT inte överviktig, utan hon ser om sin kropp.
Hon kunde INTE hålla näbben när jag ylade över vikten.
*fniss*

ska kolla upp alla! tack :D
hittade den här artikeln om sätt att dämpa sötsuget.
i och för sig handlar ingen av metoderna om nå't piller, men eftersom det kanske är fler än jag som känner sig skeptisk till piller och pulver och andra preparat, så tänkte jag att jag skulle posta länken i alla fall:
Väntar med spänning på om Viktkoll hjälper, jag vill också hitta något bra om nu inte SuperSlim går att få tag i mer och är biverkningarna cancerframkallande så får det nog vara för min det, usch och fy. Man kan ju inte bli smal till vilket pris som helst!!!! Inte med hälsan som insats i alla fall…

#7 jo precis…. man vill kunna göra det på ett bra sätt men ändå faktiskt känna att det går iaf. jag är just nu inne i en period där det verkligen liksom… jag vill äta allt som är omkring mig, inte bara sött men mest liksom och det är det som ger sämst effekt på mig sen också^^ får se om jag hittar någe…. snart är det jul också, hujedamig^^
Krom skall jag testa att köpa. Jag har ett hemskt sötsug.
Jag är beroende av socker och ska göra akupungtur i öronen =) 100kr för 5 nålar i var öra. Får se om det hjälper. Det hjälpte med min arbetskollega (dottern till hon som gör akupungturen).
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

#10 jaha :O läskigt! hoppas det funkar :D
#11 Det ser faktiskt snyggt ut;) små guldpärlor i öronen. Sara säger att det inte gör ont när man skjuter in de i öronen=)
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

haha vad häftigt!