massor med centimeter! :D
Jösses säger jag bara!
Jag hittade min anteckning från den 26/11 2009 där mitt midjemått låg på 120cm ganska så exakt. Så då vart jag ju tvungen att mäta idag vad det låg på.
kan ni gissa? jag blev litet lätt chockad eller så :)
102 cm! jag har alltså tappat nästan 20 cm midja på 2 månader! Helt otroligt! Jag som tyckt att det inte gått åt något håll alls det sista… men nu fick jag mer spark i röven än jag redan hade! Wow säger jag bara :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Oj! Det är ju supermycket! grattis!
Riktigt duktigt av dig.
"You just have to belive…"
Grattis, häftigt!
Jag mäter mig inte och så, men märkte idag att jag blivit lite smalare pga. byxorna satt lösare, men det kan ju vara inbillning. Men jag blev glad ändå. :)
Härligt! :D
Med vänliga hälsningar
Chess
Skiiiiiiiitbraa!!! o inget annat! du äger tjejen!! ^^ grymt jobbat ;) då bär det kanske av att köpa nya kläder? :D *kuul!*

Hurraa! Det var värt att fira! ut och gör glädjeskutt! :)
åååh grattiiis!:D
Bra jobbat! :)
tack allesammans! Vet ni! här finns så mycket positiv energi att man bara vill ut och hoppa och skutta o fira :D
Idag ska jag ut till stallet för första dagen på nästan en vecka (legat hemma sjuk, tur man har snälla stallkompisar som mockat o matat odjuret) så idag blir det en liten skogstur (på en troligtvis överpigg häst ^^) och jag säger som så, det ska bli skönt o få röra litet på sig och känna att man lever :D
#4 några nya kläder blir det inte ännu, har mestadels kjolar o så som jag sytt själv som jag använder helst. Så det är inga jättebekymmer så sett. Dock hade jag behövt byxor, men ska nog inte köpa några förrän jag kommer under 100-strecket igen. det är inte långt dit :) och jag har tappat ytterligare 0,7 kg på vågen så att det är på väg åt rätt håll och ganska så fort dessutom (vet att det går snabbare i början)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.