Stopp i "avloppet"!
Igår hade jag SÅ jädra ont i övre magen, under revbenen. Och så gick det ner i höger sida.
Jag kunde inte andas med magen, utan fick andas med bröstkorgen.
Jag kunde inte sitta, ligga på vänster sida eller på rygg. Det fick bli halvt på höger sida, med en liten kudde under magen.
Sambon sa att det nog var tarmvred. För jag tog olika sorters laxermedel. Men magen började inte bubbla som vanligt.
Hade ont hela dagen i går, hela natten och hela förmiddagen.
Sa till min sambo att jag går ner och cyklar en timma så kanske det går över.
OCH SE!!
Jag fick magknip, på magknip, där jag satt på cykeln. Men i den nedre magen då.
Sen när jag kom upp, tog det inte lång tid förrän jag satt på toa och fick loss "proppen"!
Nu fungerar systemet som vanligt igen. Nu har jag någon form av träningsvärk i revbenen istället. Men det tar jag så gärna, bara lilla magen funkar så!
jag själv tror, att det var de fyra joggingbullarna jag smygåt (
) härom natten/dagen som var proppen.
Så nu tar jag inga fler sådana! Men jag har inte fler, som tur är!
Så, nu är jag "back on track", med min Naturdiet, varvat med jordgubbar och hallon för att hålla suget stången.
Ja, det var mina två senaste dygn, det.
Tack för att Du orkade läsa! 
isch sådär hade jag det för några dagar sedan med. men pga att alvedonen fått magen att knasa till….
två dygn så stod vikten still i princip och magknip, tung mage, värk och hela konkarongen… men så efter en hel dag av springande på stan så framemot kvällen så kom slutligen monstret ut…. och aj vad ont det gjorde i den stackars rumpan. 
Men dagen efter så hade jag gått ner en himla massa vikt, men magen är fortfarande litet seg, trots russin och andra "magdrivande" matsaker…
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Det är nog bra att börja äta lättsmält mat efter att man gått på pulver… 
Jo, jag har börjat med det nu.
Känns bara bra!
Man kan behöva smörja tarmpaketet när man äter "soppor". Jag tar två matskedar linfröolja morgon och kväll för att slippa stopp. Linfröoljan ökar även förbränningen och innehåller omega3. Men det smakar inget vidare så man får ta det som medicin…
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."
#4 Ritva
Det lät inte gott! Som ricinolja förr.
Nu har jag börjat med en mild variant av GI Noll. Tar det försiktigt för att inte överäta.
Dessemellan, som "nåt gott", tar jag en shake.
Får se hur detta går.
För på pulver gick jag ner rätt fort. Sen hände något i hjärnan och jag började smygäta lite här och lite där.
Då förstod jag att jag INTE skulle klara bara shake längre.
Nu är jag mätt och äter mig OHUNGRIG tre ggr om dagen.
Denna natt som gått, är den FÖRSTA natten utan att jag ätit NÅGOT ALLS!
Känns helt underbart!
Visst har jag gått upp lite, men det känns inte runt kroppen.
Nu kommer jag i mitt MC-ställ, förresten. Men önskar få mer plats i det! 
#5 härligt! Jag räknar med att få köpa nytt ställ jag, men jag väntar nog till nästa vår. Om det inte blir mycket flax i gamla stället. :-)
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

Grattis till Stället!!! Shintaida! KUL. Och jag kom in i en sån fas också att det var bara riktig mat som funkade. Jag har nog insett att max 2-3 veckor med bara pulver - nu är jag nöjd med "kickstart"fasen. Det blev ändå -7 kg i januari. Helt fantastiskt när man tänker på det på det viset!
Nu siktar jag att köra "viktminskning" dvs blanda allevo och mat. Och börja jobba med hur och när jag äter.
Tack! 
Jag äter faktiskt FYRA ggr om dagen, upptäckte jag! 
Har ju slutat med Furix (vattendrivande för mina leder), så jag har dammat upp ca 3 kg i vatten. Men nu låter jag det vara.
Vägde mig i går nämligen. Och jag vägde mig idag, -0,1 kg! TROTS all maten.
Och jag har inte orkat att röra på mig. För jag har ont i huvudet, känner mig slö, mm. Det är mitt sockerberoende som har slagit till. Det är bara att vänta ut det.
Naturdieten dricker jag som "nåt gott". Och det med gott samvete!
Nu väntar jag på att orken ska komma tillbaka.
Har stegräknare. Och när jag inte motionerar kommer jag i alla fall upp i 5-6000 steg om dagen. I går blev det 1200 steg! Låg mest i sängen och kände mig död mellan målen!
Och jag har minskat 2 cm om den tjockaste delen av magen, förresten!