Flikkan77 - RIP
Det är otroligt ledsamt det här. Fick precis ett pm om att Flikkan77 fattas oss. Hon försvann från jordelivet igår. Det är hemskt tugnt för familj och vänner givetvis, men de har delgett oss informationen trots allt.
Flikkan77 mådde inte bra, och var duktig på att dölja det. Igår måste det ha brustit och hon valde att gå från oss.
En sista hälsning från oss, på iFokus.
Hennes mans och mammas egna ord finns att läsa i den här tråden.
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Nej men gud!! =( Vad hemskt, fick rysningar i hela kroppen nu… Har ju samtalat med henne en del här på sajten och lite andra sajter… =/ Åh nej, vad tråkigt!!
Vila i frid!
Nämen, flicka lilla!
VARFÖR delade Du inte med Dig eller PM:ade någon av oss??
Det bli FEL utan Dig!
Jag kände Dig inte personligen. Men genom forumet.
Jag gråter av saknad!
Jag ska lysa Vägen till Gud med att tända ett ljus!
Nu kommer Du att må bättre - MEN varför SA Du inget??
Den frågan kommer jag att fundera på, vännen.
Känner mig lite skyldig för att jag inte såg det i Din text.
Sköt om Dig vännen och lev livet i himlen!
Kram till Dig, Flikkan!
// Ylva

Tänker så mycket på dig Flikkan! Hoppas du fått frid från det som varit jobbigt för dig. Många varma kramar till er anhöriga som säkert saknar henne.
Mitt hjärta finns hos hennes anhöriga.
Jag sörjer trots att jag aldrig träffat henne för hon var en så stor personlighet på detta nätverk. Man kunde inte låta bli att bry sig om henne. Man såg henne kämpa och man fick se hennes glädje.
Hon fattas iFokus.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Läste igår om vad som hänt och blev helt stum…
Även om jag inte kände Flikkan personligen så var hon alltid en frisk vind inne i forumen och hade alltid goda råd och uppmuntrade alla andra.
Mina tankar går till familjen, maken och alla djur, ni finns i våra tankar!
~Quila Roze~