Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1454 ggr
[Mova]
0

Vill tacka.

Jag skulle vilja tacka  shintaida här inne på viktminskning.ifokus.se. Jag är överviktig och har slarvat med hur mycket och vad jag äter. Men så i en tråd läste jag att hon hade svarat att man ska äta med MÅTTA, man kan äta det mesta MEN med måtta. Jag blev så himla inspererad av hennes ord att jag redan i torsdags kväll beslöt mig för att inte baka kolakakor utan istället tog jag en klementin. Till frukost tog jag två mackor istället för 4 stycken. Och igår så åt jag på resturang med mina kompisar och efter resturangbesöket några timmar senare köpte de 2 stycken cheeseburgare på MC Donald's. Men jag var ju egentligen inte hungrig, möjligtvis sugen men jag tog en mugg kall kranvatten istället. Detta tycker jag känns som att äta med måtta för mig. Och jag ville bara tacka för att du skrev detta om med MÅTTA i ett inlägg, jag blev verkligen så inspererad av att äta med måtta! Tack så jätte mycket! Nu tror jag att jag ska klara att gå ner min övervikt, genom att äta med måtta!

shintaida
0

Oh, kära nån då! Skäms *rodnar* 

Vad kul och rörande att någon tagit det till sig!

Jag blev paff och jättelycklig över Ditt inlägg, så jag bara satt och gapade!

GLAD jag blir för Din skull! Vad kul!

Du klarar det ju GALANT, vännen!

Jag sitter här och skriver och är blossande röd i ansiktet av glädje! Både för Ditt tack till mig och för DIN skull!

Du fixar det här!

TACK, för Din omtanke!

Stora Kramar Till Dig! *kramar hårt*

Du behöver inte kämpa, Du KAN det här redan ju!

Må väl! // Shintaida

SaJo123
0

Jag fick också ett bra tips från shintaida. Att ta fram ett gammalt plagg som man vill komma i igen. Har en klänning som jag faktiskt kommer in i igen! Men den satt lite tight när jag provade för någon vecka sedan. Ska nog prova den igen för att få lite till motivation! Tack Shintaida. Det var ett bra tips för mig!