Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettträning
Läst 3565 ggr
willowpysen
0

zumba

Nån som testat TV-shops "zumba" (dansträningsprogram)? Funderar på att köpa det, men vill veta om det är någon som har det och är nöjd med det?

"En stund i taget - här & nu"

willowpysen
0

Fast just nu lägger jag planerna på att köpa zumba på hyllan ett tag, maken har lånat hem WII-Fit av en kompis, testade lite igår, kul och jobbigt, finns massa kul träning att välja på…. Hmmm, det blir nog att vi köper det i stället, kul för hela familjen faktiskt ;)

"En stund i taget - här & nu"

Liiniz
0

Jag har köpt zumba för ett tag sedan och det är faktiskt jättekul men även rätt så jobbigt (som det ska vara ju ;) ). Wii-fit verkar jättekul, tror att man kanske borde inskaffa sig det =P

Zumba passar ju mig för att jag älskar att dansa och tycker att det är kul kvittar hur rolig man än kan se ut i början xD Dansar lite på fritiden också =P Du kan ju alltid kolla om det finns några klipp på youtube där du kan se lite av koreografierna och sen bestämma dig om det är värt pengarna =)

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

Helajna
0

#3 Åh!
Det där verkar ju hur kul som helst!:D
Nu har jag ju gått bed mnina kilon, men kanskeär kul även om man ska hålla? Eller är det mer eller mindre bara tänk som att man ska gå ned?

Quiila
0

Jag är jättesugen på att testa det, men jag är smidig som ett kylskåp ungefär Flört
Får nog testa lite till hemma först innan jag ger mig ut och provar zumba i grupp Glad
Det jag hört och läst om det är att det är jättekul (och svettigt Skrattande) samt att många tappar i vikt i samband med att man tränar det ofta.

Jag tror absolut att det är värt att testa Glad

~Quila Roze~