Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikett: träning
Läst 2332 ggr
Helajna
0

Oj så gott med avokado! <3

hehe, jag sitter här lite lätt lyrisk över detta, har tidigare inte gillat avokado men sedan jag började äta det på sushi så är jag tokig i det:p
Har just ätit en frukost med 2 stekta ähh, en fullkornshård macka och ett mjuktmörkt med lättost och avokado, mumms :)
samt ett glas juice.

En stadig frukost, för nu ska jag först på 1 timmes spinning och sedan gyma efter det… perfekt avslut på veckan :D

Då jag kommer hem ska jag ta kort på mig när jag gör övningarna så ni får se :) hoppas det blir bra bara!

Vill önska er alla en underbar dag och glöm inte…
ni kan ;)

Kramar

Helajna
0

Hehe skrev detta runt 11 men då jag kom hem nu såg jag att det inte hade kommit iväg:s så lade in den nu.

Kom 1 min sent till spinningen så fick inte komma in.. :(
Men körde 60 min på Crosstrainern (som jag kallar denm)innan gymet istället…

hur som.. nu ska det tas  bilder :)

Ylva-Li
0

Men så trist att du inte fick komma in! Att det är så strängt.. Tur att man inte går på nåt sånt, jag som aldrig kan komma i tid. ;)

Avokado är gott. För sig själv tycker jag det smakar lite.. vet inte riktigt. Men till nåt är det jättegott! Räkor till är gott.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Helajna
0

ja,och jag blev lite förvånad.. det brukar allti komma in många sent:s mellan 5-10 minuter är inte ovanligt. men det har väl säkert ändrat det nu då.

Jag gillade inte avokado alls förut, men sen började jag äta det på sushi och nu älskar jag det ;)