Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettkost
Läst 7574 ggr
niloss
12

danska rikshospitalets diet

Nån som provat denna diet?

Den varar i 13 dagar o e rätt extrem en tjej på jobbet har genomfört den o hon tappade 5 kilo på dessa 13 dagar den lär kallas ämnesomsättningskur. Finns de nån här som testat den, önskar höra  både bra o dåligt.

shintaida
0

Vad går den ut på? Hur fungerar den? Obestämd

niloss
0
Allamej
0

OM man pallar med den så kanske den funkar men jag tror inte på den… den är för extrem, det är på tok för äckligt att äta som man ska och bara näe… jag har testat… men spenaten tog mig…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

niloss
0

ja den e extrem, men jag tänker försöka startar imorron, jag gillar ju spenat, de e endast lammkotleterna som jag har problem med :)

jag kanske rapporterar här hur de går

Halvdansken
0

Varför ska man käka socker (i kaffet)?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Roarkish
0

#6 Magi, Halvdansken. Kunde lika gärna ha skrivit att man ska äta lite brasved med kaffet.

Jag känner 3 personer som följt denna dieten. Förutom tortyren under de 2 veckorna så lyckades ingen hålla vikten efteråt.

Jag hittar inga studier som stödjer påståendet att dieten påverkar ämnesomsättningen, vilket den sägs göra.

Jag avskriver den som bluff. Det hela är ju bara svält. Svält är ingen nyhet.

niloss
0

jaha nu har jag ätit denna diet i dessa 13 dagar, jaf´g har följt den till punkt o pricka, resultat -8 kg. Det har gått bra tycker jag, den dan som man inte fick äta nån lunch va naturligtvis jobbigast, men jag har inte vart trött o slö utan tvärt om pigg o glad. Får se om jag håller vikten nu då, tänker fortsätta äta som jag gjort innan, proteiner o grönsaker , o så lite socker som möjligt,