Första VÅRDAGEN!
Nu känns det som våren äntligen är på väg. Det var ljust ute när jag hämtade barnen från dagis och skola. Vi har haft takdropp!
Första vårdagen skriver du..juu hej hallå…här är det inte allafall
..men önskar,ett det våre så..
Vårdagen?
Man kunde ju önska.. Här är det -26, i helgen kommer det snö, men då är det ju varmt i alla fall, runt -6 skulle det bli. :)
Som bäst tre plusgrader idag, vattenmassor i gathörnen!

Ingen vår i sikte här heller utan riktig vargavinter där ute.
Vattenmassor och plusgrader; är det i Blekinge eller?
>>>Malum domesticum<<<
Här i Alingsås va det kyligt igår också, runt -9 på dagen (men soligt och fint!) och -20 på kvällen… Buhu! Vill ha sommar nu… Fast jag gillar snö, men här nere i söder vet dom inte hur man skottar och har inte ens byggt tak för snö! Tacka vet jag Hälsingland =P Dessutom BLÅSER det så kallt här nere jämt =) Så nu vill jag ha lite värme…

Fåglarna börjar kvittra lite, tycker jag. Det droppar från taken ibland, men så fort det försvinner lite snö så kommer det mer nästa dag.
Och det är i Danmark…
Hatar cancer och älskar vårlökar.
-34 här i morse, tvekar på att det ens blir vår i år..
I natt var det minus… suck, men nu skiner solen igen och det närmar sig plus igen… 
Vargavinter här i Göteborg också med massor av snö och även en hel del minusgrader (dock inte alls lika kallt som för en del av er andra, men mycket med göteborgsmått mätt). Men sedan ett par veckor så är det ljust på morgonen när jag lämnar barnen på skolan och det är ett verkligt plus för min del!!! Våren kommer, var så säker, men kanske inte den här veckan! ;-) Ljuset gör dock mig på betydligt bättre humör!
#10: Ja, det är ljusare i alla fall!
Och vårsolen har kommit, trots -20 ute så lyser solen som om det vore nplusgrader. :)
Det var så jätte fin vinter dag.Solen var framme o jag var tvungen o skotta snö..plää vilket jobb,men för hoppnings vis har jag tappat några hekto
Härligt är det allafall o mycke ljusare…vi är på väg mot..våren
Idag va det i alla fall bara -4 grader här och det droppade lite från taken, varmt o skönt!!! =) Underbart!