Aquabike?
Någon som har testat Aquabike?
Det är alltså som en spinningcykel fast i vatten…
Låter faktiskt rätt kul, och jobbigt 
~Quila Roze~
VA? var? Hur? När? Låter underbart!:D
(Galen i spinning) ;)

Ja visst låter det skoj 
Jag är inte mycket för spinning i vanliga fall, mest för astman, men jag ska ge aquabiken ett försök i alla fall och hoppas att det går lite bättre.
Jag ska testa för första gången i dag, ska bli riktigt spännande 
Sök på AquaBike på youtube så kommer det upp några klipp där man ser hur det funkar, dock inte svenska.
Expressen har en gammal artikel om aquabike, men då använder dom inga cyklar utan flytkuddar och en stång, men den jag ska på är med cyklar.. Hoppas jag
Googla aquabike så kommer det nog upp lite ställen i Sverige som har det.
Hmm, hoppas verkligen att det är med "riktiga" cyklar vi kör.. Tror att det blir roligare och känns mer som spinning då än om man har en stång med två flytkuddar…
Hmmm, ja det visar sig nog 
~Quila Roze~
ååh så skoj! :)
Ja,,.. man vill ju ha riktiga cyklar då. du måste berätta så fort du har testat ikväll :)
ska genskat google lite och titta på klipp :)

Nu är jag hemma från Aquabiken igen, kan inte minnas när jag skrattade så mycket sist 
Tvärtemot vad jag trodde så var det inga cyklar utan pinne med flytdunkar och handtag på, och bara synen på våra "cyklar" fick oss att brista ut i asgarv.
Som tur va så var vi bara 4 stycken idag och alla var nya, så man kände sig inte riktigt lika dum när man tappade balansen och ramlade sisådär 50 gånger, haha.
Men det var verkligen jättekul, och riktigt jobbigt…
Det var jobbigt i både ben, armar och mage och vi lär ha fin träningsvärk i morgon 
Kan verkligen rekommendera det!
~Quila Roze~
hihi det låter verkligen roligt :)
Härligt med träningsvärk! måste kolla om det finns något här i Uppsala :)

#5 Ja det var faktiskt jättekul, och jag skrattade så tårarna sprutade.
Kan bara tänka mig hur roligt det såg ut med 4 tjejer som satt på en pinne med styre och försökte cykla i vattnet
Hoppas det finns något för dig i närheten 
~Quila Roze~