Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettifokus-och-sajtinformation
Läst 1854 ggr
Ylva-Li
0

Månadens sajt!

Ser ni vad jag ser? Kika upp, bredvid vår banner. :D
Jajamen, vi är månadens sajt!

Visst är det skoj! Blev så paff när jag fick veta.

Så grattis till oss!!

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Helajna
0

Ser det inte, men tror dig !:)
Det ändras nog för mig snart med!
Så skoj :)

Ylva-Li
0

Äsch då! Du kanske måste förnya browsern. F5 t.ex? ;)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

inisklo
0

Obestämd…..Är det högst upp i väster från min sidanSkrattande Månadens sajt!-Ifokus-information-Viktminskning iFokus osvObestämd

Hur som helst va betyder det?

Helajna
0

Nu ser jag :D

Druke
0

Nu ser jag också! Vad kul :)

Ylva-Li
0

Det betyder att vi är bra! :D

Ifokus-grabbarna anser att vi har jobbat på bra, även om vår aktivitet i omgångar har varit lite låg. Men nu rullar vi på bra. De tyckte också att det var roligt att jag gav mycket av mig själv och min viktminskning, då de tror att det är ett bra koncept.

I slutändan så betyder det att vi får lite gratis reklam genom bannern där uppe. Folk som kanske inte vet att vi finns här, ser oss nu!
Som tack för mitt jobb, så får jag tydligen en bärbar netbook.. Skäms

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Druke
0

#6 Oj, men grattis, Ylva-Li! Skrattande

Måste bara tillägga att jag tycker du har ett sådant fint namn! Har själv funderat på att ge min eventuellt framtida dotter det namnet Flört Fast du är den första "riktiga" personen som jag har hört heter så, jag tänker på Astrid Lindgrens Allra käraste syster.

Ylva-Li
0

#7 Tack. :)
Jag är faktiskt döpt efter just den boken! Skrattande

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Calmare
0

Grattis!!! Glad

inisklo
0

Jihuuuuu…nu ser jag den också..häftigt…

Grattis kram till dig Ylva-Li..jätte kul o tack för,att du tog tid,att för klara..va det betyder..Glad…dom har gort helt rätt..det är fin drag av en människa,att kunna bjuda sig själv,o du har gort det fint set….Du är ju sajtvärd….hih-hii det är ju din sajtObestämdtufft…

Då har du fåt morot,att knapra påFlört

[YlvaP]
0

Grattis Ylva-Li

Ylva-Li
0

#10 Tack. Skäms
Min förhoppning är ju att man kan känna igen sig i mitt liv, min kamp, och känna att man inte är ensam, och att det inte alltid är helt lätt att gå ner i vikt. Att man kanske pga min historia, vågar fråga om hjälp, här eller någon annanstans. :)

Samtidigt har jag ju inte gjort allt. ;) Sajten vore ingenting utan er som  medlemmar och mina underbara Medarbetare!

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

SaJo123
0

Grattis Ylva-Li! Härligt jobbat! Du lägger ner både energi och engagemang så det är du verkligen värd!!!!!