Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettbantningsmetoder-och-preparat
Läst 2452 ggr
Dojdan
0

Inspiration till er!

Hej alla glada viktminskare!

Tänkte bara dela med mig av mina senaste två månader. Jag gick med i Viktväktarna Online för 8 veckor sedan och började äta enligt deras program. Jag har inte gjort så mycket åt mortionen förutom ett simpass i veckan och lite mer promenader.

Min första känsla när jag började med deras nya Propoints-program var att man fick äta alldeles för mycket. Men ja, det fungerar!

Jag hade, när jag började, ca 27 kg att gå ned. Och nu, efter 8 veckr, har jag redan tappat 8,8kg! Ett snitt på 1,1 kg i veckan.

Det bästa med Viktväktarna är att jag inte lider ett dugg… jag mår bättre och känner att det är någon man kan göra för livet, istället för en vanlig bantningskur som bara varar i några veckor.

Hoppas att ni får lite inspiration  av detta och hakar på ni med :)

Helajna
0

Grattis!:D
Blir alltid lika glad då fler går med i VV för för mig finns det inget bättre.
Jag har gått ned 23 kilo tackvare VV.

Jätte bra jobbat och stort lycka till :)

voranna
0

Grattis,du saknar inte kilona va?hihi,nej det kan jag förstå..bra jobbat!Jag gick med på vv-online för en och en halv vecka sen och tänkte samma som du.Nej,det här kan inte stämma,så stora portioner!Men det verkade ju som det stämde,första veckan var 1,4kg borta,blev så glad att jag skrev en egen insändare hihi.Jag har min vägning på söndagar så få se nu till helgen igen hur det har gått.Allt känns bra iaf och jag är inte hungrig heller.Vi får väl följa varandra framöver,det är ju fler vv här på sajten oxå.Fortsatt lycka till!

Dojdan
0

Tack, va roligt med fler viktväktare här inne! Nu hamnar absolut sajten som favorit :) Jag pratar med en hel del inne på VVs forum, ska bjuda in dom hit dom också :)

Helajna
0

ja gör det! :)

Ylva-Li
0

#3 Det tycker jag. ;)

Jag har varit med i VV i 4 veckor nu och gått ner 2.3kg hittills. För mig passar konceptet perfekt!

Härligt att läsa din framgång!

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Dojdan
0

Jaa i sommar ska vi ned på stranden utan att skämmas brudar ;)

Ylva-Li
0

Jajamen! Inte för att jag är så mycket för strand och bad och sol. (Bränner mig så lätt)
Men min vän ska gifta sig i sommar.. och mitt mål är att kunna ha en fin klänning då. :) Utan att känna att jag fyller ut den som en ballong.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Dojdan
0

Härligt!! :)

Har bjudit in alla dom jag brukar prata med på VV nu, så vi hoppas att det snart kommer in lite nya medlemmar :)

Helajna
0

Vad roligt!
Alla är välkommna :D

SaJo123
0

Jag är också lite nyfiken på VV online. Hinner helt enkelt inte med att gå på möten med jobb, barn osv. Men måste hitta ett sätt att äta rätt saker…

Dojdan
0

#10 Gå in på Viktvaktarna.se och läs! Jag jobbar väldigt oregelbundet så jag valde att köra online, och jag tycker det är kanon! :)

[SarahOhrn]
0

Grattis!!! :) Jag gick med i Viktväktarna igår, första mötet, så har börjat räkna pp idag! Ska bli spännande att se om det händer något första veckan… Antar det eftersom jag innan ätit Alli + fettsnål kost, gick ner 6,3 kg på 1,5 månad och sen slutade jag med Alli och har inte räknat kalorier eller så men hållt mig från småätande och försökt att inte äta gott men jag har fuskat. Har hela tiden ätit pizza 2-3 ggr/v men har ju uppenbarligen gått ner ändå och fuskat senaste 2 v så har bara gått ner ett halvt kilo då ungefär. Men nu är jag peppad för VV! :)

Älskar det för man behöver inte väga allt, det går att räkna rätt bra ändå genom att söka på online eller titta i butiksguiden, jättebra tycker jag! Då man inte alltid orkar väga allt…

Lycka till med resten! :D