Blir så glad!
Äntligen har jag vågat väga mig igen, sist jag gjorde det var 13/2. Och jag har gått ned 11 kilo sedan dess!
Och 10 cm över magen, 7 cm i midjan och massa centimetrar lite överallt. :)
Fast det syns verkligen ingenting i spegeln, lite småless över det, men ändå glad för jag trodde inte jag hade gått ned något alls. :)
Nu ska jag börja träna ännu mer och äta ännu nyttigare så borde jag nå mitt mål på 65 kili till sommaren!
STORT GRATTIS!:D
Bra jobbat!
Hur har du gått till väga?:)
Vänta du bara tills du bara känner i hela kroppen coh ser skillnad :)
Story lycka till att nå ditt mål till sommaren!:)
Mitt recept har varit att äta mest råkost.
Rivna rotsaker, nötter, sojabönor, linser och fuskat med qourn ibland.
Ätit sjukt mycket morötter och granatäpple.. :)
Och träna mig ordentligt svettig varje dag + en långpromenad förutom hundpromenaderna.
Jag har ätit så mycket morötter att jag överstigit RDI för A-vitamin med minst 3 000 mikrogram varje dag, är lite orolig att det kan vara farligt. :\
Grattis. :D
…..jag kan inte ärligt säga GRATTIS för jag fattar inte nu riktigt…..har du gått ner i vikt 11kg nu i år eller?
Jag unnar till dig all lycka vikt nergång..men får såna rysningar,att du tar för hårt allt om det har hänt allt nu i år..eller ???
Tag inte ut allt saft från dig….o absolut inte illa upp var jag skriver för det är inte alls allafall illa menat.
…..jag tror att jag fattar inte…13.2.knappast 3 veckor???
#5: Antagligen mycket vatten och så.
Men försöker ligga så lågt som möjligt utan att det blir svält i kalorier, då går det bra. :)
huh-huh..jaa just det har jag glömt bort hel..så kanse det var mycke vatten…men sakta ner farten lite grann allfall
att det inte gå sån takt helatiden..faran är annars att du försvinner helt o till vem skriver jag då
Sköt om dig!
Tummen upp pepp-pepp
#7: Fast jag är mindre bra på att göra saker långsamt. Ska ju gå undan, helst nu på en gång!
RIKTIGT J**LA BRA! :D:D
härligt att höra!
vad var din startvikt om man får fråga :D?
#10: Det är privat. :)
Men det är en bit kvar till 65 i alla fall..
okej :) lycka till!!
Oj men ett stort GRATTIS till dig, verkligen starkt jobbat
Man blir verkligen peppad av att se att du har gått ner så mkt under en så kort tid
Berätta gärna om hur en dag kan se ut, hur du äter, när du äter och vad du tränar och hur länge
Grattis än en gång och lycka till i fortsättningen
#13: Tack. :)
Uhmm.. Igår såg det ut typ:
Frukost ca 7: en portion havregrynsgröt och en morot
Lunch ca 11-12: Rårivna rotsaker, en qournfilé
Middag ca 19: Samma som lunch
Kvällsfika ca 22: Äpple
Styrkeövningar, typ armhävningar, benböj, situps och sånt ca 30 min vid tio-tiden
Rida, blev massa trav igår för att konditionsträna hästen (jag blev nog tröttast..) vid fem-tiden
Och sedan en massa hundpromenader förutom det ovan.
Oki tror nog att jag ska testa mig på detta och se hur det kommer att funka för mig. Hoppas att det kommer gå lika bra som för dig
Ja att ut o trava kan vara lite uttröttande
Nu när man sj inte har samma kondition som innan så blir kan man bli rätt trött, men ska börja rida snart igen och då blir det mkt korta läder och 2-3 riddagar i veckan hehe. Man lär ju öva upp benmusklerna igen, nu när man ska börja rida galopp igen
Lycka till och hoppas att framtiden blir lika ljus som nuet när det gäller din viktnedgång, jag tror nog att det kommer att vara det, pepp pepp och berätta gärna i fortsättningen om hur det går för dig
#15: Ja, rida är helt okej motion ifall man håller lite tempo. Jag som rider en ridtravare tycker det är jättekul att rida monté. Korta lädren så mycket som möjligt och snabb trav. Sjukt jobbigt för benen, men man tänker inte på det förren efter för det är så roligt. :)
Hoppas också på att jag orkar hålla det här nu.
#16 Klart att det kan vara bra motion att rida. Korta läder och stå med lite smått böjda ben och i 90 graders vinkel med ryggen så lär man känna hur mjölksyran pumpar i benen =P Trav kan ju vara ännu jobbigare än galopp att stå upp i och ju längre man gör det desto bättre och jobbigare e det =P Man bygger ju upp jättebra benmuskler genom att rida så och ju mer muskler man har desto med kalorier och fett bränner man =D
Jag tror att du klarar det =D Bara att kämpa på =D