Plus minus noll
Förbaskat oxå,inga glädjetjut imorse inte..
ändå har jag skött mej med mina points.Är ju bara på andra veckan och visserligen gick jag ju ner bra den första(-1,4kg)men iaf..Sen kom mensen i fredags oxå,kanske den som ställt till det,hoppas det!För då reder det ju upp sej under kommande vecka.
Viktresan är som ett vasalopp kom jag på idag när jag ser dom slita i spåret.Dom ska köra 9 mil,jag ska gå ner 9kg.Iså fall har jag kommit till "smågan"hihi.O´kej då är det bara att valla om och köra på.Vågen visade ju iaf inte plus!Men lite surt känns det allt..

Mens gör ofta 1-2 kg för mig. Så 0 är bra!! Du ska se att det blir bättre nästa vecka. Kroppen samla ofta på sig vatten pga hormoner!
Tack,ja jag hoppas det är det som hänt.Såg att du oxå börjat på vv-online.Grattis till ett bra beslut!Det är faktiskt inte så krångligt,kommer man bara in i tänket så går det hela av sej själv.Sen är det roligt att följa sin viktkurva och även kroppsmåtten.Checklistan är oxå ett jättebra hjälpmedel och recept finns hur många som helst.
Så vi kör väl på,eller hur?
önskar dej stort lycka till!

Voronna, kul att få peppning! Jag vågar knappt hoppas på detta. Men jag kan ju inte ge upp - eller hur!? :-)

samma här hade +-0 denna vecka
#3,ånej,inte ger vi upp inte!Jag tror stenhårt på det här,håller vi bara ut så kommer resultaten.Till sommaren blåser vi in genom nyckelhålet hihi
.
#4,visst känns det lite surt men nästa vägning på söndag så går det säkert bättre.Så nu är det bara full fart framåt som gäller!
Härlig peppning du ger :)
Och oerhört trevlig jämförelse med Vasaloppet.
+/- 0 efter 2 veckor är jätte bra! Ofta gr man upp lite emellan åt med. Men jag vet att det kan kännas lite surt i början då man vill se snabba resultat. men det kommer som sagt ;)
Bara att valla om och åka vidare! Härlig inställning :D
#6 Tack snälla och hoppas du snart blir bra i ditt knä.Du ger själv så fin back-up och är dessutom en bra förebild för oss som ännu kämpar,kramis