Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1350 ggr
Dorkiis
0

Igång till sist!

Nu äntligen har jag fått tummen ur och gått med i viktväktarna online! Jag har 10 kg to go och jag hoppas att viktväktarna passar mig!

Håll tummarna för mig =)

voranna
0

Hej och grattis till ditt beslut,det är ju första steget!Glad
Gick oxå med i vv-online för två veckor sedan och det har jag inte ångrat.Jag har som du ca 10kg som ska bort och första veckan tappade jag 1,4kg men förra veckan stog jag still.Mensen kom,det var antagligen därför.Få se hur det gått på söndag som är min vägningsdag.

Innan jag gick med där hittade jag den här härliga sajten.Du är självklart oxå välkommen hit!
Stämningen är bra och peppande här,vi kämpar ju allihopa med just vikten och har lite olika metoder för att nå vårt mål,men vi är några vv´ are här oxå.Några är duktiga och bloggar som det är roligt att följa.Jag skriver inlägg bara.Men respons får man och det är så kul!

Hoppas du kommer att gilla vv och att det passar dej,för det är ju det viktiga.Självklart håller jag tummarna för dej,Lycka till!!

SaJo123
0

Välkommen! Kul att vi är fler som är med i vv-online. Usch, idag var ingen bra dag. Var VRÅLhungrig när jag kom hem och har sovit för lite. En typisk sådan situation när jag äter fel. Får lära mig att gå och lägga mig tidigare. Hjälper inte bara med VV i mitt fall!

Jag "tänker högt" här på VIF. Tycker det är ett bra sätt för mig att komma underfund med vad som funkar och inte!

Dorkiis
0

Tack för välkomnandet! =)