Veckans viktminskning - veckans delmål!
Tänkte vi kunde börja en ny tråd den förra börjar bli ganska lång.
Veckans viktminskning - och veckans delmål
Tänkte att vi skulle skriva upp en liten sak som man tänker fokusera på under veckan… Och lite hur det gick med förra veckans delmål - gick det bra eller dåligt?
Denna veckan har inte varit bra alls, men har inte mått bra heller.. positivt vid vägning i torsdags var att jag ligger kvar där jag var innan så ingen uppgång i allafall..
Sen precis innan jag gav mig f*n på att jag skulle gå ner all denna vikt jag samlat på mig köpte jag mig 3 fina nya bh:s.. =/ Dom passar inte längre.. jag har krympt.. Positivt eller negativt.. Jag vet inte =) Magen kunde ha krympt mera tycker jag ju inte brösten..
Nu på måndag ska jag fokusera mer på att ta mig ut i solen och träna.. Snön är snart borta och jag har tröttnat på att stå inne på orbitreken och titta ut genom fönstret.. Så nästa vecka ska jag köra med : Finns inga dåliga väder bara dåliga kläder om nu inte solen vill titta fram.. =)
Veckan som gick va rätt kass. -0,2 kg! Mitt delmål till nästa vägning på onsdag är att åtminstone väga 93,0 (väger 93,5 nu!) helst 92,9! ;)

Jag har ju börjat med vv-online. Den första veckan gick jättebra! -1.1 kg trots att min mens började idag.
Jag tänker mig att sätta små delmål som jag kan lyckas med! Så 0,5 kg i vikt, att komma ut och promenera 2 kvällar ett annat mål och det tredje att ta med mig matlåda till jobbet varje dag och även mellanmål! Och fylla i VV varje dag.
Ja, mitt andra mål är också att jag inte ska äta någon som helst snabbmat denna vecka (onsdags till nästa onsdag), går hittills bra så nu ska det nog flyta på! :) Har ändå inga pengar kvar innan löning, haha, perfekt så sett!
Minus 0,8kg denna vecka och det är jag nöjd med.Allt som inte är plus är bra!Sammanlagt minus 2,2 kg nu på tre veckor.Förra veckan stog jag still.Så jag kör vidare mot målet.."bara"8 kg kvar!
2 kg till delmålet glömde jag säja..

- 0,1 blev det o förra veckan var det +-0
0,9 kvar tills jag når mina 10% hoppas på det till på lördag men det är ju inte säkert
ska det jäklas så gör det väl det :)

Har gått upp 0.4 efter denna helg i frossandets tecken!
Har som mål att få bort det denna veckan, samt om jag kanske lyckas få bort någt hekto till så är jag helt nöjd!

-0,4 Det räcker för att göra mig ganska nöjd.
Något delmål just denna veckan hmm, jag vet inte om jag något sånt. Dricka mindre té kanske skulle vara nyttigt ;).
- - - - - - - -
http://doolon.wordpress.com