Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettkost
Läst 1495 ggr
Hoppfull
0

Upptrappning efter pulver

undrar jag om någon härinne har erfarenhet av?

Hur har ni gjort och hur gick det?

Jag är inte intresserad av LCHF:info eftersom jag ätit så och blivit sjuk, men andra varianter.

Jag tål inte någon form av säd och inga mjölkprodukter.

Tips?

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Calmare
0

Kött, fågel och fisk kommer du riktigt långt på Glad

Hoppfull
0

Ja det var tanken faktiskt Glad Tack för tipset!

Inga kolhydrater alldeles i början hade vi tänkt men sen behöver jag en gnutta för mitt låga blodsocker.

Calmare
0

Om du inte har problem med levern så kommer den att producera kolhydrater istället och då behöver du inte äta dom mer än till fest. Glad

Hoppfull
0

#3 Nu ber jag dig läsa #0 igen vänligt men bestämt.

Jag har tyvärr råkat ut för tillräckligt många LCHF-predikanter för att bli riktigt förbannad när man inte respekterar att den kosten inte gör alla friska och pigga.

Så därför ber jag dig att inte ge dig in på den vägen… Jag blir sjuk av kosten, punkt. Det är inte något jag diskuterar med LCHF-anhängare längre, så du är välkommen att ge mig råd kring mat men inte predika LCHF, hur det funkar och hur förträffligt det är för alla. Ok?

annikanyfiken
0

Prova att äta pasta ris potatis bröd och frukt då. Det är inte LCHF iallafall

Hoppfull
0

Har du gjort så?

Min fråga i TS är om någon har erfarenhet och hur de i så fall gjort… Eftersom jag ätit LCHF och det gjort mig sjuk bad jag särskilt om att slippa hamna i de diskussionerna igen.

Vi får se om det går att respektera och svara på mina frågor istället för något annat. Glad

annikanyfiken
0

Jag sa inte att du skulle äta LCHF, jag föreslog ju kolhydrater eftersom det lät som du önskade det.

Nej jag äter inte så. Jag äter LCHF, men man får väl komma med tips ändå!?

Calmare
0

Hoppfull i #2 skriver du -

Ja det var tanken faktiskt Glad Tack för tipset!

Inga kolhydrater alldeles i början hade vi tänkt men sen behöver jag en gnutta för mitt låga blodsocker.

På det svarade jag -

Om du inte har problem med levern så kommer den att producera kolhydrater istället och då behöver du inte äta dom mer än till fest

Hur får du detta till LCHF???

Hoppfull
0

Du kanske läste slarvigt, jag efterfrågade råd från de som gjort detta… alltså trappat upp från pulver…hur de då gjort och hur det gått!

Jag önskade alltså råd från någon som gjort detta förr, men inte LCHF-råd eftersom den kosten gör mig sjuk.

Himla konstigt att det kan bli sådana feltolkningar… Jag försökte verkligen vara tydlig i vad jag frågade om.

Kom gärna med tips om du provat det jag frågar efter…

Calmare
0

Hoppfull hur är det med din läs och skrivförståelse eller är det bara okunskap? läs gärna igenom inlägg #2, #3 och sedan #8.

Jag äter inte LCHF, däremot äter jag en lågkolhydratskost utan säd eller mjölk.

Inlägget är låst för nya kommentarer