Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 2135 ggr
[LucyInTheSky]
0

Behöver ork..

Min ork att träna, skriva upp vad jag äter osv.. Är helt borta.. Och jag vill verkligen gå ner dom där kilona. Jag började på 88kg är nu nere på 79 så jag har kommit en bra bit..

Men nästa delmål är 75 och nu är orken borta. Har testat nya saker till träning men inget är kul. Behöver pep!

Har ätit en massa godis och annat dumt men endå hållit mig på stadig vikt så jag borde verkligen fortsätta nu.

Vad gör ni när orken försvinner?

Helajna
0

Jag förståd hur det känns!
Kanske ska du sakta ned lite? Ta ett par dagar då du inte räknar utan bara känner efter, känner när du är mätt, planera  väldugt grovt vad  du ska äta så att det inte blir skrivandet.
Eller rent av sätta dig ned och planera varje matbit för kommande veckan så att du bara går efter listor? det gjorde jag få jag hade de stressigt under skrivperioderna, då skrivandet av mat verkligen tog för mycket tid och ernergi. och det gick jätte bra. jag kände mig friare men samtidigt nyttig.

Du är jätte duktig som har kommit så här långt!
Och klart att du ska llklara resten! Heja!:D

voranna
0

Ett tips jag fick var att kolla tillbaka på mina egna inlägg här.Rätta mej om jag har fel, men jag tror du skrev "viktchocken vid jul"och att du ville nå till 79kg i mars månad,och där är du ju nu!!

Jätteduktigt jobbat,men att tappa motivationen ibland är inget konstigt.Men som #1 oxå skriver,låt det vara ett par dagar.Se sen framför dej målet du vill nå och glöm inte hur duktig du varit hittills!Det vore väl synd att släppa det,för jag är säker på att du fixar resten av din viktresa!

Tänk oxå på att du tagit bort 4 st 2 kilos mjölpåsar och ett kilo socker som exempel..lägg det i en kundkorg i affären så ska du se att du inte vill bära runt på det igen hihi.

Pepp Pepp och fortsatt lycka till!Glad

[LucyInTheSky]
0

Min sambo är underbar.. =) Han vet att orken är borta och att mina kära skor jag går/springer och jympar i har gått sönder.. I dag kom han hem med ett par nya Nike löparskor, rätt storlek och allt! Love them.. SÅ sköna och han hade till och med tänkt på att jag går snett med fötterna och tagit en sko med stöd så att jag slipper få ont i knäna när jag springer..

Jag vill inte ens tänka på vad dessa kostat.. =/

Nu ska jag ut och testa dem.. =)

[LucyInTheSky]
0

#2 Det är sant, jag hade som mål att spräcka 80 i mars och det har jag gjort.. Känns jätte skönt! Jag måste nog bara ta det lugnt som ni säger..

Helajna
0

#3 Åh vad härligt!:D
Så skönt att du får stöd, hoppas att det får motivationen att komma tillbaka för du har varir oerhört duktig hitills glöm inte det !:D

Calmare
0

Stress och att stressa frigör kortisol, och det är inte bra för viktnedgång… Så ta det avslappnat… Glad

[LucyInTheSky]
0

Blev en 20 minuters jogging tur tillsammans med min sambo.. Skönt och jag älskar fortfarande skorna. =)

Helajna
0

Vad skönt!
Bra attt skorna fungerar som de ska :D