Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettbantningsmetoder-och-preparat
Läst 2215 ggr
RRebecca
0

Preparat

Hej!

Skulle behöva era tidigare erfarenheter ang preparat. Vad har ni provat för piller/pulver och har det givit er något resultat?

[linda-pinda]
0

Hej!
Jag har testat flera olika pulverdieter i olika perioder. Det som gav mig bäst resultat var Herbalife. Dock fungerade det ju inte heller i längden, utan jag gick upp allt plus en hel del till efteråt. Personligen vill jag avråda från alla former av pulverdieter. Men det finns andra som har andra erfarenheter!

Lycka till med vad du än vill uppnå!
/Linda

Calmare
0

Preparat ger inget bestående, bara tillfälliga lösningar(dom flesta går upp igen). 

Ungefär som att bota trötthet med koffeintabletter - det fixar symptomen men inte orsaken och problemet består. 

För bestående resultat handlar det om kostomläggning/livstilsförändring. Glad Det är inte så svårt som det låter.

AnetteZ
0

Jag har testat Nutrilett, Naturdiet och Cambridge. Har aldrig klarat att enbart äta dessa pulver utan tar det istället för en måltid då och då. Cambridge är klart de godaste pulvren och favoriten är Cappucinio! Den kan man även frysa och käka som "glass". Fungerar bra vid godissug!

Har ätit Alli och var jättenöjd med att gå ner i vikt när jag åt dom. Fick inte diarreer som många får men rapade en del.

Äter Liposinol just nu och känner att den är snällare mot magen än Alli. Inget sug mellan måltiderna och har inga problem med att hålla mig till 1300 - 1500 kalorier per dag.

Hälsningar Anette

mickekarlsson
0

Här är en site där folk skriver om sina erfarenheter av olika bantningspreparat, med betyg och allt:

http://www.viktvagvisaren.se/bantningspiller-kosttillskott/

hoppas det hjälper!

[SarahOhrn]
0

Jag har ätit Alli, det hjälpte superbra och gick inte upp dom kilona! =)

Helajna
0

#2 Bra sagt!

[Norrbysa]
0

Ibland kan piller funka… Oftast inte… och när det funkar är det oftast inte pillrernas förtjänst.. :-)

Ut i skogen och njut av våren istället! :-)

Cawolina
0

Jag gick på naturdiet :) Billigt, bra, gott och jag gick inte upp de åtta kilona jag gick ner :D