Tränar ni, vad och hur ofta?
Jag är lite nyfiken på vilka av er som satsar mer på kostomläggning än träning och vice versa?
Så jag undrar om, vad och hur ofta ni tränar?
Själv tränar jag löpning tre till fyra gånger i veckan, promenader då och då och en hel del vardagsmotion eftersom jag saknar både kör- och busskort 
Då jag håller mig frisk försöker jag hålla mig till 3 dagar och 5 pass i veckan. 3 kondition (oftast spinning) och två gym. sedan gör jag mag-,rump-,rygg- och lite styrka hemma runt 4 kvällar i veckan.
Nu har jag varit lite sjuk och krasslig så nu har jag just kommit igång igen :) - skönt!
Träning och träning vet jag inte.. men brukar promenera mellan 1 timme - 4 timmar om dagen, det beror på.
Yoga har jag kört ungefär varannan dag.
Ska börja med afrikansk dans snart, får se hur kul det är :)
Jag tränar varje dag, eller ja, målet är att träna mig svettig varje dag. Allt ifrån en timmas träning till en kvart beroende på vad jag har orken till. Men tränar varje dag i alla fall för att få in det som en vana.
För det mesta blir det powerwalk, så snabbt att jag får upp flåset ordentligt och blir svettig, springintrevaller eller styrkeövningar hemma.
Utöver det rider jag nästan varje dag, oftast inte så mycket träning dock.
Jag försöker göra någonting varje dag. Jag går ca 7-8 km varje dag förutom när jag ska göra gruppträning vilket jag gör två gånger i veckan. En gång boot camp och en gång turbokick (Aerobic blandat med kick boxning) :) Jag åker rullskridskor (4 hjul) så fort det är fint väder, ibland blir det varje dag… Men ibland blir det en gång i veckan.
Jag tränar ca 5 ggr / vecka.
Jag är noga med att köra mycket varierat. Typisk vecka brukar vara:
2 dagar simmning (1,5 - 2 km)
2 dagar zumba (dans om ni sett tv-shop)
1 dag crosstrainer + styrketräning(30 min - 1 timme)(ca 1 timme styrka)
Jag vet inte om jag möjligen tränar helt fel. Men huvudsaken är väl att man mår bra?
Äter gör jag lite som jag tycker för dagen, men alltid i lagom mängd..
P.s är lite plus-size än så länge. Men levde tidigare på pizza och annan snabbmat! d.s
Gick ner mina kilo utan träning och endast med kostomläggning, har även stannat kvar på målvikten i snart 1.5 år utan träning. 
Det är kul att träna men det är ett tight liv tidsmässigt och det finns mycket annat tidskrävande runtomkring - just nu. 
Jag försöker att cykla på min trampcykel 2-3 gånger i veckan. Väntar till våren då jag kan komma ut och cykla på en riktig cykel.
#1 Ja, det är så himla härligt att komma igång igen efter att man varit sjuk!
#2 Jag har själv dansat afrikansk dans, gjorde det i ett år ungefär, det var superroligt!
#3 och #4 Glöm inte bort att låta kroppen vila ibland för att reparera och bygga upp sig bara 
#5 Vad roligt med så varierad träning, själv harvar jag på i löparspåret. Är lite dålig på att växla till andra träningsformer, trots att det blir så mycket roligare då 
#6 Vad skönt att du lyckats utan träning, starkt jobbat! Ibland är det svårt att få tid till träningen, själv pluggar jag och då är ju "abetstiden" väldigt flexibel, tack och lov.
#7 Det är ju så himla skönt att ge sig ut och cykla i vårsolen, då förenar man verkligen nytta med nöje.
Jag gör nästan som du TS. :-)
Jag cyklar överallt och löptränar så ofta jag hinner. Har även en dörrtrapets hemma och försöker styrketräna lite hemma. Som peppning anmäler jag mig till olika tävlingar.
#9 Vad roligt! Brukar också motivera mig med tävlingar för att ha ett tydligt, konkret mål. Vilka tävlingar har du sprungit?
Inom löpning så har jag gjort halva Lidingöloppet och tänkte kanske anmäla mig till midnattsloppet.
Annars gjorde jag nyligen halv-Vasan och är anmäld till årets halva Vätternrunda och Vansbrosimm oxå.
Vilka har du själv deltagit i?

jag tränar inte alls på gym just nu men 3 varadagar i veckan cyklar jag till skolan, det blir 60 min cykling per dag och de andra två vardagarna promenerar jag till skolan och det blir 150 min per dag. Lördag och söndag går jag ut och springer 30 min.
#11 Jag har gjort ett antal Tjejmilen och en Tjejvättern, just nu tränar jag för fullt inför Stockholm marathon, det ska bli spännande! Skulle vilja göra en klassiker någon gång, men är fullkomligt värdelös på skidor så det lär nog inte bli av än på länge i alla fall