Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettkost
Läst 6915 ggr
[Golgadoth]
0

Snabb viktminskning

Vet någon här hur man kan gå ner i vikt, med riktiga resultat, snabbt och enkelt?
Jag har testat allting, GI-metode, South Beach, kcalsnål matt, fettsnålt, vegetariskt, sockersnålt, typ allt.

Eller ska jag bara käka en måltid om dagen och sen springa som satan? Skrattande

Ylva-Li
0

Hur länge har du testat de olika dieterna? Endel kräver lite tid innan man börjar se ett resultat.

Men annars hävdar jag som jag brukar. Det gäller att hitta den diet som passar en själv och ens eget liv. Jag går på viktväktarna, går ner i vikt, äter det jag gillar men inom ramarna för mina points, och mår bra psykiskt. Vilket jag inte gjorde av LCHF t.ex. Men det är jag. andra har nått jättebra resultat med LCHF, gi etc etc.

Att äta för lite hjälper tyvärr inte heller. Snarare blir det motsatt effekt.
Motion är jättebra ja, i lagom dos. ;) Överarbeta inte kroppen. Du ska orka också. Det handlar om att förändra din livsstil, så att du kan fortsätta leva så livet ut.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Cawolina
0

Om du vill gå ner i raketfart så tycker jag att du ska köra med Naturdiet! Jag gick ner hur mycket som helst på det! Men man får passa sig efter så att man trappar upp maten annars finns det ju risk att man går upp igen - men så är det ju med alla dieter. Jag gick inte upp något av det jag gick ner.

[SarahOhrn]
0

Man ska inte gå ner snabbt alls! Man får ta det sakta men hållbart helt enkelt, och definitivt inte svälta sig som jag skrev i den andra tråden. Får inte ut nåt av det i längden…. Tror inte heller på pulver även om det funkar för 1 av 10 i längden!

Cawolina
0

#3 Jag håller med dig om allt du skrev, men jag menar mer att om man vill ha en snabbstart så att man får upp motivationen. Eftersom att man går ner så fort så känner man sig duktig och "jag kan". Så var det för mig i alla fall. Det fick mig att inse att jag KAN gå ner i vikt. Nu har jag ju bytt till viktväktarna, pulver är något som man inte ska gå på i längden. Och det funkade galant för mig men det är många som det inte går alls för. Man måste ha en jäkla självdiciplin.

Jag är 15 kilo från min målvikt nu, och jag vet att när jag har 5 kilo kvar kommer jag gå över till pulver igen.

Pulver funkar bra för folk som är väldigt överviktiga också. Det är det som läkare ger folk med fetma. Min kompis gick ner 40 kilo med Modifast. Men han måste ju också byta till en vettigare metod sedan.

[SarahOhrn]
0

#4 Okej! :) Ja, det är bra om det funkar. Pulver har dock inte funkat för mig, gått upp allt o lite till. Så man får ha det i åtanke om man satsar på det :) Hade ingen aning om att läkare ordinerade detta.

Hur som helst har jag snart gått ner 10 kg (först med Alli, sen med VV) av 32 så det är et tips att äta enligt VV, inte till dig eftersom du redan gör det men till TS =)

[Golgadoth]
0

Jag är för ung för att köpa viktminskningstabletter över nätet, men skulle jag handla det på apoteket där jag får handla dom, så är dom ju väldigt dyra och min mamma skulle undra vad jag behövde alla pengarna till..

Tar studenten år 2012 och fyller 18 om ett och ett halvt år, och jag vill vara smaaaal tills dess.

Så smal att alla andra går och är avundsjuka på mig, i stället för tvärtom! Skrattande

Hoppfull
0

Är du överviktig Golgadoth?

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Cawolina
0

Oj. 16 är för ungt för att gå på någon extrem diet. Ät nyttigt och ät inget godis - det är bra för alla tjock som smal!

[Golgadoth]
0

#7 ja, jag tycker ju det. 60 kg till mina 160 centimeter är inte bra tycker jag..

#8 äter sällan godis :) är halv vegetarian - dricker inte komjölk eller äter inte kött.

Cawolina
0

Snälla lås denna tråden eller någit.

Gogadoth - det finns ett forum för anorexi här på iFokus.

Dorkiis
0

#10 anorexi? varfifrån får du det? 160 cm och 60 kg är ju knappast undervikt, utan snarare normalt. Men det beror ju på hur man är byggd också. Jag kanske har missat inlägget där TS skrev hur mycket hon vill gå ned men vad jag sett finns det ingen anledning att hänvisa till ett forum för anorexi

[SarahOhrn]
0

#11 Om du läser lite andra trådar också förstår du varför… Anorexi handlar inte om hur mycket man väger utan om tänket! Läs t ex tråden "ABC - Ana Boot Camp" även om jag tycker det speglad här också.

Cawolina
0

#11 Jag baserade det på hennes Bilddagbok. Anorexi är inte bara fysiskt, det är psykiskt.

Dorkiis
0

#12 #13 Aha, har inte läst bilddagbok eller något sådant, men då förstår jag. Trodde att  det var baserat på denna tråd bara =)

Nej jag vet att det är psykiskt, men jag tänkte mera att om man vill gå ned typ 4 kg för att känna sig finare så behöver inte det betyda att man har anorexia =)

[Golgadoth]
0

#10, #11, jag är för kort för mina kilon.. har världens fetaste höfter, och låren dallrar PÅ RIKTIGT. allt annat också för den delen.
Så ingen anorexi här inte >__<

Jag har inga synliga nyckelben, ryggrad eller kotor, någonstans, och det är väl första tecknet på anorexi? o.O

Gaaaash, är vuxna alltid så här överdrivet överdrivna? :(

#13 min? Vilken av dem isf? om du har sett den måste du ju ha sett bilder!? :O

#14 Eller hur. Och jag har vägt 52 och hur mådde hur bra som helst, var lika lång då som nu.. så det skadar ju inte, som alla andra tror..

[SarahOhrn]
0

#15 Hur många gånger ska jag säga det: Anorexi är inte hur kroppen ser ut utan hur man tänker! Efter att ha läst din billdagbok och här, är jag övertygad! Sen väger man olika, du ser jättesmal ut trots 60 kg till dina 160 cm! Det handlar uppenbarligen inte om det… Första tecknet är inte någonting synligt, det är hur hjärnan funkar!

Vadå vuxna så här överdrivet överdrivna? Du pratar om en anorexiadiet, har bilder på anorektiker på din bdb och vill nå size zero!! Vad ska man göra? Vill du inte höra, bör du inte vända dig hit, då vi är ute efter hälsosam viktminskning inget anorektiskt eller propagera för anorexi här. Du bör gå in på ätstörningar.ifokus och diskutera, för du lär inte komma längre här. Jag tänker inte hjälpa någon nå ett mål som är att se ut som en nioårings kropp…

Kommer du stanna vid 52 kg? Det låter inte riktigt så. Size zero är mindre än så…

[SarahOhrn]
0

Jag ber om ursäkt men jag blir frustrerad, arg och ledsen när någon som utsätter sig för detta dessutom inte vill lyssna eller ta åt sig och försöka förstå! Vill du inte få någon hjälp eller gå till en psykolog vet jag inte vad jag ska göra, tänker inte hjälpa dig att gå ner i vikt när jag ser hur du ser på det. Det handlar inte om något hälsosamt utan enbart utseendemässigt…

[ingvarisbjorn]
0

#17 håller med dig helt och fullt, första tecknet på ätstörning eller skev kroppsuppfattning är inte, som #15 skriver, synliga kotor och nyckelben, utan snarare en ökad fixering vid kost och viktnedgång.

Jargongen om "feta lår" som "dallrar" är ett varningstecken. Jag vill ju inte hoppa på någon eller så, men det verkar inte hälsosamt. Ska du gå ner i vikt, Golgadoth, tycker jag att du ska satsa på en långsam, hälsosam nedgång, det brukar ju vara mer hållbart i längden också.

Lycka till och ta hand om dig!

Cawolina
0

Golgadoth - Jag föreslår att du går in på ungdomar.se där folk är lite yngre (Jag var där dygnt runt när jag var 16 ^^) eftersom att du tycker att vi vuxna är överdrivna (oh herregd, jag kallade mig vuxen :S)

Jag blir så ARG av sådant här. När jag var 14-16 trodde jag också att jag var för tjock! Vilket gjorde att jag först svälte mig själv och sedan gick up 20 kilo på ett halvår. Om jag inte hade försökt gå ner i vikt från början och insett att jag dög som jag var så hade jag aldrig behövt gå ner 30 kilo nu :(

[Golgadoth]
0

#16 men hur kan du veta att det är just MIN bilddagbok då? o.O

#19 med att vuxna är överdrivet överdrivna menade jag att dom oroar sig hela tiden med ; "åh, hon är underviktig nu" och typ, som Sarah och min mamma gör.
Jag menar, jag heter ju inte ens samma på Bilddagboken som här, så hur kan hon veta att det är just min bilddagbok isf.. Dessutom har jag gästlösen så ingen kommer in där. så.

Dessutom är det inget jag tror att jag är för tjock, jag vet det, som sagt så har jag fått höra det av både vuxna och de i min egen ålder, både smala och inte smala, så klart att man tar åt sig då? :-o

Synd att du behöver gå ner 30 kilo nu. :(

[SarahOhrn]
0

#20 För att din bilddagbok står på din sida, det är en bild på dig där, du har samma åsikter här och där. Hur svårt kan det vara att förstå? Den står på din presentation och det går att se den om man är medlem på bilddagboken.

Ursäkta? Förlåt så hemskt mycket att folk BRYR sig! Är jag överdriven då? Du har storlek 32-36-38, ja då är du smal! Och du vill gå ner till size zero, du säger det på en sida här vad SKA man säga?! Bara låta det vara? Då behöver du faktiskt inte skriva här om såna åsikter som tyder på ätstörningar. Jag ber om ursäkt men nu blir jag faktiskt förbannad på riktigt!

Jag vet inte vad jag ska säga, du VILL ju inte förstå! Herregud, det är hemskt om du fått höra du är tjock av vuxna och dom i din egen ålder men jag tror snarare du missuppfattta och tagit det så för du vägrar ju inse motsatsen vad man än säger?!

[Golgadoth]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#21 såg det nu, ursäkta då.. och nej, det är inga anorektiker jag har på min bdb, det är EN ENDA, de andra är normalviktiga, på riktigt.

Kanske för att jag inser att det inte är motsatsen, du vet INTE hur jag ser ut på riktigt, liksom, oj, bilder kan vara från vissa vinklar som får kroppen att se mindre ut, men det är inte så det är -.-

Bara för att någon är större än jag så tycker han/hon att jag är smal,men är någon mindre än jag, då tycker jag att jag är större än han/hon, vilket jag egentligen ÄR, ju.

Skitsamma, pallar inte längre. -.-

Jag fattar klart och tydligt att du tycker att jag är knäpp som inte inser att jag är "smal" och bla bla bla, men det är inte så som verkligheten är ..

face the truth, på riktigt :(

se bilden - det är varken undervikt eller normalvikt.

[SarahOhrn]
0

#22 Vi skulle väl inte sagt att det va din om vi inte visste…

Men ALLA är väl smalare eller större än nån annan. Så kan man ju inte tänka…

Jag har aldrig sagt att du är knäpp eller att det är för att du inte förstår att du är smal. Jag försöker få dig att förstå hur du tänker, det är ett sjukligt, anorektisk tänkande. Du vrider och vänder ju på det och påstår själv att jag tycker du är knäpp, vilket jag aldrig sagt!

Och du lägger upp en bild och åsikter för vad, vad ska jag säga? Det hjälper ju inte att jag säger att du ser helt normalviktig ut. Vill du ha fler som uppmärksammar och uppmuntrar? Jag förstår inte riktigt grejen med det… Men som jag sagt 1000 ggr innan, anorexia är inte en vikt det är ett tankesätt!

[Golgadoth]
0

#23 jag vet hur du tror att du vet vad jag tänker, "anorektiskt" sätt, som du skrev, kanske det kanske, men jag kommer fortfarande inte bli anorektisk.

Cawolina
0

#24 du kanske inte blir "anorektisk" men anorexia kommer du få

Helajna
0

Detta är ett forum där överviktiga vill gå ned i vikt!
Inte för Smala som vill gå ned till size zero. Det hör inte hemma här då jag anser att det är ytterst olämpligt med sådana tanke sett på  ett sådant här forum.
Jag anser att det är ett anorektiskt -tankesätt du har, vilket du borde stoppa nu medan du kan.

Vad anser du annars är anorexia undrar jag???

[Golgadoth]
0

Till Sarah; http://www.randomreviewcrew.com/wp-admin/images/fat-1.jpg
Om kvinnan/tjejen/tanten på bilden tänker "Åh, jag vill väga 40 kilo, det är så jäkla snyggt och jag skulle kunna ha alla kläder i världen, jag skulle vara älskad och kunna ha hur många killar som helst.."
Skulle du då kalla henne anorektisk? Förvånad

#26 Anorexia är en livsstil för vissa. Undervikt ligger på bmi 18, anorexi är först vid bmi 15/16. Så nej, inget fet/överviktig/normal människa som "tänker anorektiskt" kan ha anorexi, för du kan inte påstå, som jag skrev till Sarah, att kvinnan på bilden har anorexi bara för att hon tänker så?

Och anorexi, det märks först och främst på att ryggkotan, nyckelben, revben och höftben syns tydligt.

Ylva-Li
0

#27 Ja. Anorexi är ett tänkande, inte bara hur smal du är. Du kan vara grovt underviktig utan att ha anorexi. Men du kan ha anorexi även om du är överviktig och börjar tänka i de banorna.
Att det är en livsstil är rent utav skrämmande. En dödlig livsstil isåfall.. Men visst, endel har livsstil att hålla på med droger. Dödligt likväl.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Cawolina
0

Bara för att jag är smalare än vissa betyder det itne att jag behöver gå upp i vikt :P Det var det roligaste jag hört!

Det handlar om att ha en vikt som är hälsosam. Har men en vikt som inte är hälsosam behöver man göra någonting åt det, det spelar ju ingen roll om mina kompisar är smalare än mig för det - det gör mig varken smalare eller tjockare än jag är :S

Jag tycker att man oftast kan gå på BMI och se

Zaphix
0

#27: Nånsin läst diagnoskriterierna för anorexi? Annars är ju det ett bra tips, googla lite.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[ingvarisbjorn]
0

Men en ätstörning är ju inte en vikt, utan en störning, alltså ett avvikande tankesätt eller hur?

Det sant att man har använt sig av ett visst bmi (17,5) som del i diagnosen anorexi, och har man inte ett så lågt bmi, samt andra symptom som "krävs" får man ofta diagnosen ÄSUNS (ätstörning utan närmare specifikation).

Det är precis lika farligt att ha näringsbrist oavsett vikt, och det är precis lika farligt att ha den ångest och det störda förhållande till mat ätstörda har oavsett vikt. Och man kan ha synliga höftben utan att ha anorexi och vice versa.

Du gör förstås som du vill Golgadoth, men var försiktig. Det är en lång och svår väg att ta sig ifrån en ätstörning, men en alltför lätt väg att halka in på. Tro mig.

Helajna
0

Kan bara instämma på de andra.
Du kan inte "se" att någon har en ätstörning, men man kan ha sina aningar.

Det är som sagt ett tänkande som är störningen, inte vikten.

Anorexi en livsstil? En sjukdom snarare.

Tänk som sagt 1,7,8,1000 gånger extra innan du ger dig in i något sådant här.

Hoppfull
0

Vad har du för målvikt Golgadoth?

[Golgadoth]
0

#33  nånstans mellan 49 och 50.

nyppa
0

Du duger som du är! Lägg ditt krut på att jobba med din självkänsla och självbild istället!

Cawolina
0

#35 Precis! Och sedan är det ju självklart alltid bra att träna och äta hälsosamt, men hålla sig på en hälsosam vikt! Det är det jag försöker säga till mina kompisar som bara äter skit men fortfarande är smala - bara för att det inte syns på kroppen så är det ju fortfarande dåligt för en att äta onyttigt.

Hoppfull
0

#34 Men det är alldeles för lite till din längd. Att du vill ner några kilo tror jag du delar med många, men du betraktas inte som överviktig ens nu. Så träna är nog det du ska ägna dig åt för att slimma till din kropp i så fall.

I och med att du fortfarande växer så är det inte alls bra att "banta" men att plocka bort sådant som är onyttigt och så äta bra mat och träna, så kommer du säkert att bli nöjd.

Dessutom är det helt uppenbart att du måste jobba med din självkänsla. Utan den så kommer du ändå aldrig att bli nöjd, oavsett om du väger 60, 50 eller 33 så kommer du att klaga. Så den biten är superviktig!

Läs boken Du äger av Mia Törnblom, den handlar om tonåringar och deras syn på sig själva och kroppen. Kanske får du bra saker att tänka på i den!

Lycka till!

[Golgadoth]
0

#37, jag är större än vissa i min klass iaf..

har hört, att när man är i 3års åldern har man sjukt lätt för att lägga på sig kilon, för att det är då man "bygger upp" kroppen och så, och när man är i puberteten lägger man på sig mer för att "förbereda" kroppen för när man blir kvinna/man, och om man då är nyttig och så, så har man en smal kropp, för när man är vuxen har man inte lika lätt för att gå upp i vikt, och det blir svårare, än när man är i puberteten..
var iaf vad jag har hört.

[vaargen]
0

"jag är större än vissa i min klass iaf.."

Om ditt mål är att ingen ska väga mindre än dig så tolkar jag det(och säkert det flesta här) som ännu en varningssignal om ätstörning/anorexia :(

Ingen väger minst/har minsta storleken på kläderna…

[ingvarisbjorn]
0

#38 Så länge man inte är världens absolut minsta eller största människa så kommer man alltid att vara större än några och mindre än några.

Det där om att man skulle ha lättare för att hålla sig smal om man är smal under puberteten är jag skeptisk mot. Många tjejer lägger på sig lite under tidigt tonår, men för många droppar det av naturligt, eller så "växer de i" sin vikt.

Jag förstår hur det känns, att vara ung och vilja gå ner i vikt (är ju själv bara nitton och hänger också här på viktminskning.ifokus). Och trots att man kanske helst av allt bara vill bli jättesmal på direkten är det bästa sättet faktiskt att våga ta det långsamt.

Man får vilja bli smalare, trots att man är "fin som man är" och jag tycker att det är bra att du har sökt dig hit, Golgadoth, för vad efter vad jag har förstått ges det goda, hälsosamma råd här från många olika människor som sitter inne på användbara kunskaper. Det finns så många andra forum, som är desto mer destruktiva, där man får fruktansvärt farliga råd och den vägen vill jag inte att du ska ta.

Men ta det långsamt, så kan jag lova dig att resultatet blir mer hållbart. Du kan hitta en livsstil som faktiskt leder till din drömkropp och slippa pulverkurer som får dig att gå ner två kilo och upp tre…

Hoppfull
0

#38 Ja så är det säkert, att du inte är minst i klassen alltså, men som jag skrev så tror jag att det är bättre att du tränar än att du tok-bantar.

Menar du i 3-års åldern eller i 13-års åldern? För många tjejer är lite småmulliga i 13-års åldern det håller jag med om och det brukar oftast rätta till sig av sig självt om man låter kroppen växa och utvecklas ifred.

Men bantar man och ger kroppen för lite näring (särskilt bra fett och bra protein) så stör man hormonerna och hormonerna styr ämnesomsättningen. Så det bästa är att äta bra mat och träna.

[Golgadoth]
0

#39 Där har du fel. Världens smalaste människa, som har minst storlek på kläder, är Isabelle Caro, så visst finns det en människa som är mindre än alla andra.

#40 Kanske tjejer inte lägger på sig i tonåren för att dom inte äter mycket och tränar mycket? Dem flesta kör massa sporter, t.ex. fotboll, bandy osv. Jag tror inte att fjortisarna, med tio kilo brunkräm i ansiktet och idomin på läpparna, inte är naturligt smala. :P

#41 menade i både 3-årsåldern och 13-årsåldern, man är ju mest "känslig" då, man lägger lättare på sig kilon eftersom kroppen växer mest i puberteten.
Om man saboterar hormonerna, så slutar t.ex. fett produceras, brösten växer inte, och benen växer inte på bredden :]

[vaargen]
0

Finns nog några svältande i världen som är lika långa och väger mindre, sen är väl inte BMI 9.3 något att eftersträva? Eller är det det du är ute efter?

[YlvaP]
0

Oj kan man verkligen ha 9,3 i BMI?

[Golgadoth]
0

#44 nej man kan inte ha 9,3 i bmi, då måste man vara 140 cm lång och väga 18 kg, vilket inte går.
kanske en bebis har det bmi:et.

#43, nej jag är inte ute efter det bmi:et.

[vaargen]
0

Isabelle Caro vägde väl som minst(uppvägt) 25kg och hon är 165cm

1,65*1,65=2,7225 25/2,7225=9,2

[Golgadoth]
0

#46 ja, men det finns dessutom ingen som är smalare än henne så.
Dessutom väger hon mer nu, bmi 12 :)

Ylva-Li
0

#46 Oj.. och hon överlevde alltså? Jösses.. hon måste ha haft enorm tur! 25 kg till 165cm.. kan inte ha varit mer än skinn och ben, på riktigt.. Uscha..

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

[ingvarisbjorn]
0

#47 Ja, hon var alltså en av de allra minsta. Med det är väl inget mål att sträva efter, eller siktar du på Guinness rekordbok? Flört

[Golgadoth]
0

#48 http://www.webstorming.fr/images/actu/no_anorexia_isabelle_caro.jpg
Hon har ju både bröst och mage så bara skinn och ben är det ju inte Skrattande

#49 haha, inte precis.. :)

Ylva-Li
0

#50 Jag vet inte om jag vill kalla det där bröst dock.. Skinnpåsar utan nåt i snarare.. :(
Nej allvarligt talat. Det här är en sjukdom, en farlig sådan. Långt ifrån alla har turen att klara sig igenom den. Allt för många dör.. allt för många fortsätter att må skit hela livet ut. Det ÄR inte värt det.
Jag har pratat med så många olika killar och jag vet ingen av dem som faktiskt tycker att det är vackert eller sexigt med allt för smala kvinnor. Snarare förespråkar de kurvighet framför revben.
Så för vem sätter vi dessa ideal? För oss själva? Varför? Vad vill vi uppnå? Vad vinner vi egentligen på att vara trådsmala? Respekt?
Nej.. Jag tror du är vuxen nog att förstå att det är en illusion vi själva har skapat. Fall inte för den du också.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

[Golgadoth]
0

#51 HAHAHA, förlåt, men det där lät så roligt Skrattande jag har ju absolut mycket mer fett än Isabelle, väger nog dubbelt så mycket som henne tror jag, men ändå har jag typ lika stora bröst.. haha :(

Jag har sagt att jag är inte ute efter att få anorexi, har inte det oavsett vad någon tycker om mitt "tankesätt", utan jag vill bara gå ner några kilo, precis som alla andra här :P

Det är ju liksom inget fel med att slippa fettet runt midjan eller låren, det skadar aldrig. :)

[Golgadoth]
0

Jag kan ju sätta in en bild hur det är jag vill se ut.. så vet ni :)

Och snälla, säg inte att dom är typ anorektiska eller nåt, för det är dom inte.

Annars kan ni googla på TwiggX och Anne Lindjfeld så har ni två andra som är mina "kropps-idoler".

Och www.myspace.com/svartfylgia och Jenny Lampa är mina idoler vad gäller allt *__*

Båda två is to die for! <3

Tyck vad ni vill, innerst inne vet jag att ni tycker att dom har snygga/sexiga/perfekta kroppar. Skrattande

[Golgadoth]
0

Och hon har fött en unge, kan ni tänka er det? ;)

[SarahOhrn]
0

På dom bilderna ser dom anorektiska ut, tycker jag! Men vet ju inte om dom är det… Men sista i mitten ser sjuk ut! Dock såg Anne Lindjfeld ut som ett bra ideal, snygg kropp! Men där är det nog träning som gäller bara… Inte direkt viktnedgång utan att bli fit helt enkelt! =)

[Golgadoth]
0

http://www.youtube.com/watch?v=kCMoKfjFt8s

http://www.youtube.com/watch?v=2ImvwwyUvUE

http://www.youtube.com/watch?v=8qpw5rZTSqw

Helt allvarligt, det där är två av universums snyggaste brudar. Tycker ni inte det är ni antingen väldigt oseriösa eller så vet jag inte vad. ;D

Och benen kan man ju dö för. <3

[Golgadoth]
0

#55 vilka menade du då? på dom två jag bifogade?
Jo, Anne Lindfjelds kropp är ju verkligen den vem som helst skulle vilja ha :D
hon vad min förebild först, för att hon var så naturligt smal, hade lagomstora bröst, har långt rött vackert hår och ögonen är ju otroligt vackra. :) men sen fick jag reda på att hon opererat brösten, då var hon inte lika speciell. men hon är ju fortfarande extremt vacker.
Helt allvarligt, jag tror att jag skulle kunna offra internet för att få hennes kropp Oskyldig

runas
0

Har inte denna tråd spårat ur liite…

Golgadoth, på de bilder du bifogat på dig själv så ser du tillräckligt smal ut, du behöver inte gå ner i vikt! Var glad för att du är en fin tjej, frisk o kry o jobba ist på din självkänsla o lär dig älska dig som du är.

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

[Golgadoth]
0

#58 jag är bättre på att älska andra än mig själv Flört

Ylva-Li
0

Jag tror inte vi kommer så mycket längre i den här diskussionen.
Låser tråd.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Inlägget är låst för nya kommentarer