Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettallmänt-viktsnack
Läst 1645 ggr
niloss
0

påskfirande

Hur har de gått i påsk, nån som gjort utsvävningar BIG TIME eller har ni skött er…..Jag tillhör det första alternativet…

shintaida
0

Jag tillhör också det första alternativet. Skäms

Frossat i speciellt godis o pop corn. Förvånad

Men i dag klev jag in i ledet igen. Med vissheten att det kommer att ta lite längre tid att gå ner. Men det är ju bara påsk en gång om året = lovligt frossande, tycker jag!

Det var gott, men jag blev lite dålig/sjuk av det.Tyst

Pilutta mig…hahahaha….

Ylva-Li
0

Jag tycker man gott kan unna sig ibland. Det viktigaste är dock att inte ge upp när man har unnat sig. Inte känna att allt har skitit sig. "Jäklar.. jag gav med mig och åt.. nu är det skitsamma att jag fortsätter".
Nej.. Ta ett andetag och tänk. "Så, jag tillät mig att få äta gott idag/den här gången. Det är ok. Nya tag imorgon."
Det är så väldigt lätt att man faller igenom för att man känner sig så misslyckad. Men gör inte det. :) Ingen är misslyckad för att man uppskattar god mat. Det gäller bara att ta nya tag!

Jag har definitivt frossat lite i god mat. Inte så mycket godis. Men nog har jag överstigit vad jag borde äta, det tror jag. Men det syns på vågen imorgon. :) Nya tag imorgon!

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Zaphix
0

Jag skulle ha ätit massa godis i helgen hade jag planerat, men det blev inte så.
Haft ordentlig magkatarr och yrsel hela påsken, och det enda min mage tar emot är korngrynsgröt utan att göra ännu mer ont.
Så det blev inge godis. :\

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[YlvaP]
0

Det gick ganska bra i början och ju längre tiden gick dessto mer stoppade jag i mig som sedan övergick i att vräka i mig en massa onyttigheter. Nu äntligen har jag kommit hem till mig och jag har gått upp 2kg och jag är så ledsen på mig själv när jag gör sånt här. Skulle ha stannat hemma som jag tänkte från första början men jag åkte för att barnen ville till farmor och farfar i påsk. Eller dom hade lovat ungarna utan att prata med mig först.

[vaargen]
0

Jag har varit "tråkig" och skött mig, största utsvävningen under påsken var lite omelett.

Har faktiskt inte varit sugen på något godis eller "dålig" mat.

Helajna
0

jag tillhör det första alternativet. 
Dock under lite "kontroll" i alla fall… denna påsk mådde jag inte illa av allt godis och fet mat. Men är så hos Niclas mormor, att man äter KONSTANT! Helt sjukt. man äter, vilar och börjar med lunch/middag om och om igen! och sent på kvällen är det dags för nattmacka:p helt sjukt.

Men nyttigt med, att känna på det och sedan vilja komma hem och få mer rutin!

Man måste unna sig saker! =)