Resan bokad = Motivationen skyhög! ;)
Idag bokade jag, min sambo och våra "par-vänner" en resa till Korfu i Juli :D
Visserligen lite preliminärt då vi ska se oss om lite mer, men antagligen hittar vi inget bättre. I alla fall är det bestämt att det blir av :D
Detta betyder att humöret och motivationen är på topp!
Nu blir det stor träning för framförallt mage, rumpa o lår inför stranden! ca 3 månader framöver ska jag nu fixa till ett varierande program av mycket spinning, styrka och balanserad kost :) Så skoj!!
Har du något specifikt mål som motiverar dig till sommaren? :)
Mitt mål är att vara så nära min målvikt som möjligt :)
Eller ja, mitt största mål är att gå och bada med bikini (inte t-shirt!) och inte skämmas! :D
Vad härligt med resa!
Jag har nog mer träningsmål än viktnedgångsmål, lättare för mig att inte gå in i självsvält då. Så mitt mål är att kunna springa en halv mil utan att stanna. Får väl se hur det går med det då jag inte ens kan springa nu pga. trasig fotled. Men snart så!

Det skulle väl vara att kunna sitta upp på stranden i år och inte behöva ligga platt på rygg hela tiden. ha ha ha
Mitt mål är att kunna känna mig snygg igen och tycka det är kul att klä sig i lite roligare kläder. Jag har "tältat" några år.
Kul med resan. Jag förstår att du ser fram mot den.
>>>Malum domesticum<<<
#1 Vilket härlig mål :)
Förra sommarn hade jag det som mål och det var oerhört skönt att kunna gå utan shorts och tshirt och känna sig nöjd :)
#2 Ett jätte bra mål! Hoppas att du snart blir bra i fotleden så att du får sätta igång, ta det försiktigt bara :)
#3 haha! Ja, det känner man igen sig i! Jag hoppas att du kan "tillåta" dig att känna dig fin och njuta av stranden i sommar :)
Sätt upp träningsmål och delmål så ska du se att det går toppen!
Lycka till alla :D
Idag så var jag först på 60 min sinning. SÅ skönt att känna sig i form igen och svetten bara rann….vilket leder till att jag triggas ännu mer! Sedan tränade jag lite armar och mage på gymet, gick hem och tränade lite mer mage och rumpa framför tv:n.
Samt att jag är så glad för jag har blivit av med suget igen!
Bra storlek på måltiderna, inget onyttigt mellanmål, fikade smörgås och juice på fiket med vännerna idag medan de andra tog bakelser m.m.! Samt att jag tog det bättre alternativet på max, delifrech kyckling och grönsallad.
Dessutom mer frukt igen för att hålla mig pigg på föreläsningarna :)