Vad...
…är era laster ?
Min nuvarande är pistagenötter 
För närvarande har jag just lyckats komma in i en ny motivationsperiod och min last är att inte tillåta mig att vara onyttig mer :P
Men annars så faller jag oerhört lätt för godis! Särskillt körsbär och salta. Men jag är glad att jag lyckats få ett litet annat tänk kring godiset med, förr var det illa.. nu är den en livsnjutining :)
Pepsi Max är min ständiga last.. Men det finns värre saker, så det är helt okej. :)
Pepsi max är min last med :P Jag har lyckats sluta röka, och sluta äta lakrits och cheddar popcorn varje dag (Som jag gjorde förut). Men läsken kan jag inte vara utan! Det är 100 ggr svårare för mig att sluta med läsk än rökning, konstigt nog :S
Än så länge tycker jag att det är helt okej att jag dricker så mycket läsk, eftersom att det är så mycket bättre än förut när jag drack 1,5 liter om dagen plus åt 200 gram choklad (mintkrokant) 300 gram smågodis och en eller två popcornpåsar. Plus att jag jobbade på burger king och jag åt där en till två gånger om dagen.
Herregud, att jag inte var tjockare :O

Cola och Mc Donalds är nog mina största, tyvärr.
~Quila Roze~
- Mjölken i kaffen eller te.. Önskar jag kunde dricka utan mjölk…
- Snabba kolhydrater i allmänhet
- Pizza
- OsM
Bananer har blivit min last. Men det kanske inte räknas så stort? Äter mellan 2 o 5 bananer per dygn. Små, alltså.
Och så Rågkrisp, med lite bregott på och en skiva lågfettost på. Ca 2 points på varje. Blir ungefär 2-5 sådana per dag också.
Men EN last som jag VÄGRAR att släppa in för ofta, är VIT CHOKLAD MED JORDGUBBSBITAR I (köpt på Lidl)!! *MUMS*
Men 20 points för en HALV kaka ger jag inte så ofta. En gång i månaden unnar jag mig det.
#6 wow! Är det frystorkade jordgubbar eller sega?
Det är sega jordgubbar i chokladen. Suck..vad gott!! 

Jag tycker inte att jag har några större laster och därför är det så svårt att gå ner i vikt.
Det är svårt att sluta med något man inte gör.
Läkaren sa att jag skulle sluta med kaffebröd och läsk men jag äter ju inget sånt.
Min största last är väl i så fall mjölk. Jag dricker nog 1/2 liter om dagen.
Jag har försökt börja med pepsi eller cola light för att komma ifrån kalorierna i mjölken men det vill sig inte riktigt. Jag tycker bara att jag blir bubblig i magen och äcklig i munnen av läsken.
>>>Malum domesticum<<<

Läsken är ju mycket socker i, som drar till sig fettet…..

Smågodis… Går och nallar av den när barnen och mannen inte ser! :-)
Jag ska sluta med det nu. Ställer till det med vikten- sockersuget osv..
Så - inget godis före juni i år!!!
#8 mmmm! Det måste jag prova (Fast är det så onyttigt kanske man inte borde, så att man inte blir beroende :P)