Så STOLT och GLAD!
Ni anar inte vilken oerhörd glädje det är för mig att läsa om eran motivation, era framgångar, inte bara på vågen utan i livet.
Mitt mål då jag ansökte om att få bli Medarbetare här inne var att jag ville dela med mig av mina erfarenheter, både i egenskap av viktnedgången och vikthållningen. Visa mitt stöd och visa ATT DET GÅR, till andra. För det är verkligen inte kul att kämpa med övervikt! Jag vill ge den glädje jag idag känner till er!
Därför blir jag så oerhört glad över att se er motivation och av att ni faktiskt inte ger upp!
För mig är "att lyckas" inte bara att få minus på vågen, utan det handlar om att bli medveten om övervikten, medveten om vad som gör en överviktig, vad som gör att just du hittar motivationen och lyckats. Bara det är ett stort steg, bara steget att bli medlem här och sedan ta till sig och fundera är ett steg i rätt riktning!
Så ni alla är OERHÖRT duktiga och starka! och jag är OERHÖRT STOLT och GLAD över detta! :D
Så en ros till er :D
kom ihåg, DET GÅR!:D
Varma Kramar!
Det var fint skrivet Helena! 
Kommer direkt ur hjärtat :)
Jag förstår det :)
Min Idol har talat och berört mig!
*kram*
#4 så söt du är :)
*Kram*!

Tack Helajna! Du hjälper verkligen oss att inte tappa modet - peppa, peppa och aldrig ge upp! När det känns motigt så vet jag att jag kan gå in här på VIF och få peppning och stöd! Kram!

Det är väldigt roligt att du lägger märke till mina framsteg.
Jag blir alltid glad över att uppmärksammas. Du är bra på att se folk.
Du är så rar.
>>>Malum domesticum<<<
Jag känner lite så att jag vill bara bli klar nu med min vikt så att jag kan säga till andra att "Kan jag, kan du!"
Vad roligt att min peppning fungerar och inspirerar :)
#8 det kommer! :)
Kom ihåg att det är viktigt att det inte går fär fort så att du kan visa att du kan hålla vikten sen med.. det är trotts allt bland det svåraste.
:)
Vad roligt att du följer oss i våran viktkamp och att du alltid inspirerar och peppar oss att fortsätta.När det tar emot är det så skönt att känna man inte är ensam och inspireras av andra här på vif.Det råder en fin stämning här, som du definitivt bidrar till Helajna!Tack

#9 Det är klart :D Jag har aldrig lagt såhär mycket tid på att gå ner förut…Jag har alltid gett upp. Jag har bantat tillsammans med kompisar som skulle gå ner en bråkdel av det som jag skulle gå ner, så jag kände mig helt hopplös när jag hade 20 kilo kvar och min kompis hade 2 :/
Men denna gången har jag koncentrerat mig på mig själv och gjort det i den takten jag klarar av. :) Jag har iofs 13 kilo kvar, men det är mindre än hälften :D Och det blir bara lättare hela tiden.
Sedan när jag är klar med bantningen så är det planering som gäller, planera allt allt allt hela tiden, det är så himla lätt att falla tillbaka på gamla fula rutiner! :(
#10 som jag tidigare sagt någonstans "Jag ger mig inte fören alla har nått sin vikt här inne;)" Det är mitt mål :) Alla ska må bra och hitta sin egen väg! :) BRA att du känner dig inspirerad och att du gillar stämningen här inne, det är det vi är till för :)
DEt är så roligt att höra! :D Du har varit och ÄR oerhört duktig och som du säger… det går bara lättare och lättare. sen när du är "klar" finns jag här att "hålla dig i handen" så att du hittar ditt sätt att balaansera vikten och fortsätta leva i normalvikt :)
Detta klarar vi galant! ;)
#12 Tack för att du alltid är så peppande, glad och positiv! :D <3