Nya tag.. IGEN!
Suck, det går verkligen fram och tillbaka detta med mat och vikt..
Har dock hållt vikten i ett par veckor nu utan att jag orkat titta på vågen, registrera mat på vv osv. Men nu vill jag verkligen ta tag i det igen.
Har hittat mina synder - smågodis och mackor. Så om jag tar bort godiser och sockret (brödet) så borde det ju sätta skjuts på vikten igen. Har börjat jogga (vårruset i maj) och ha nu lyckats jogga 6 km! Det trodde jag nästan inte i januari när jag fick andnöd när jag försökte jogga mellan två lyktstolpar.
Uppnått så här långt sedan januari är -6 kg och lyckats jogga 6 km. Så 6 är det magiska talet! :-D
Heja. Du är duktigt du. Vårruset kommer att gå galant. Har själv sprungit den några gånger. :D
ååh bra jobbat!
Detta går ju galant :)Skönt att uppnå dina mål redan nu!
Kämpa på detta går ju jätte bra, och vårruset kommer vara lätt för dig ;)

Glömde skriva - vägde 90 i julas och nu 84,3. Skönt att det ändå är åt rätt håll. Köpt kläder i storlek 42 igen! Har fastare muskler på benen. Tack vara joggningen men magen är sladdrig fortfarande. Två barn och så hatar jag situps. Klarar inte ens 1 situps. Det är så jobbigt!
Duktigt jobbat,grattis!Dryga 3 stycken tvåkilos mjölpåsar som du slipper bära på..härligt!Tror oxå och håller tummarna för att ditt vårruslopp ska gå bra.
Avskyr oxå sit-ups..men 1 om da´n gör vi iaf..annars skulle vi inte komma upp ur sängen på morgonen hihi
alltid en början!
Det är lättare att göra situps om man har en pilatesboll, mycket skönare för ryggen. :P

Det är den där morgon-situpsen då som jag måste göra.. 
Har aldrig testat med pilatesboll. Kör helst i sängen - på riktigt - för det är inte lika jobbigt för ryggen. Det kanske liknar pilatesbollen då?
Fantastiskt att tänka sig 3x2 kg mjöl! Det skulle man ju inte vilja gå och släpa på!
Nä, godisförbud fram till Juni och inga mackor. Det har funkat i dag… Nästan. Mannen stekte hamburgare (egna) så det blev 1 "macka" i form av hamburgerbröd. Den andra hamburgaren tog jag i ett salladsblad…
Nåja, jag tänkte på det i alla fall idag…
#6 Ja det är lättare att göra situps i sängen. Fördelen med att göra dom på pilatesboll är att du samtidigt tränar alla magmuskler eftersom du måste hålla balansen samtidigt. Det ger ett snabbt resultat vill jag lova. ;)