Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikett: träning
Läst 2007 ggr
[YlvaP]
0

Hjälp mig bestämma

Minstingen här hemma har äntligen börjat på dagis så numera är jag själv om dagarna och har funderat på att träna lite mera.

Det är så att vi har ett erbjudande på två olika aktiviteter via jobbet. Det vill säga att vi får antingen simma eller gå på gym en gång i veckan för 2€. Det är lite men bara en gång.

Jag kan inte välja simning en gång för att sedan välja gym nästa vecka utan man måste välja en sak.

Vad skall jag välja?

Kan ju även berätta att ju närmare jag kommer den första datumet som är imorgon torsdag så blir jag mer och mer "rädd". Lider av agorafobi och socialfobi men det har lättat lite sedan jag börjat med stämningstabiliserande och centralstimulanta mediciner för jag är mycket gladare och fått mera självförtroende. Jag vill helst inte backa undan för jag vill träna och få en starkare och smalare kropp. Kommer att gå dit helt själv så jag börjar redan bygga uppmin ångest inför detta besök.

Peppning vill jag ju också ha och inte bara ett val men det underlätta eftersom jag inte kan bestämma mig för vilket jag vill satsa på.