Viktminskning iFokus

Viktminskning

Etikettkost
Läst 2332 ggr
bummsan
0

cambridge kuren

Nån som prövat?

Vem har bäst pris?

Berätta allt ni erfarna.

Helajna
0

*Putt*

Ingen som har erfarenhet av detta?

LindaV-norr
0

Har kört ren kuren nu i 17 dagar och gått ner 5 kg Skrattande

Jag köper av en konsulent här i stan (Ö-vik) för 465:-/veckan, jätte bra att ha någon att fråga om råd.

Jag tycker det har gått bra att bara dricka 3 Soppor per dag. Men de sista dagarna har varit jobbig. Allt jag kan tänka och fantisera om nu är MAT, MAT, MAT….Skrikandes

Får se om jag ska börja köra kombinerad kur (3 soppor  +1 mål mat) på torsdag. Då har jag klarat 3 veckor.

Startvikt: 68 kg

Hellepellen
0

Jag körde Cambridgekuren 2003 i 3 månader och tappade 24 kg.

Jag mådde jättebra hela tiden och den sista månaden åt jag kyckling och sallad på söndagarna. Efter avslutad kur hade jag alldeles för lite kunskap om hur jag skulle hålla i det så ca 6 månader sedan hade jag gått upp allt plus 2 kilo.

Jag tror att det kan vara super att börja med kuren men sedan ha en plan för fortsättningen.

Lycka till

Hellepellen

Calmare
0

Jojobanta med Cambridgekuren… Obestämd

Skippade sockret, gick ner 17 kg på tre månader, skippar fortfarande sockret och håller vikten, är ALDRIG hungrig.  Flört 

(kostar inga 465kr/veckan) Glad

LindaV-norr
0

3#  Ja jag måste verkligen ändra mitt matbeteende när kuren är klar. Annars kommer nog kilona som ett brev på posten Skrikandes

Hur lätt är det inte annars att det blir "Lördag hela veckan" när man får börja äta igen.

bummsan
0

har börjat me cam men kommer till dag 3, ja jag vet dag 3 o klarar inte mer.

Tror på dig #4, men är man sockerberoende så går nog inget. Ja har ingen karaktär. Tyvärr.

Bra kämmpat allihopa.