OT - Slutspurt på hemtentan
Nu sitter/ligger jag här i soffan och kämpar på igen….det SKA GÅ! 22,5 timme innan deadline på hemtentan om "Kristenkonst i det förmoderna skedet - budskap & symbolik" är på väg att ta sin slutgiltiga form…men är trotts detta mycket kvar.
Hoppas på att i alla fall få sova innan 9.30 imorgon bitti som på förra tentan :p.. Men det visar sig.
Peppbomber så att jag klarar dagen/kvällen/natten o tentan?

Självklart får du massor av pepp och lycka till kramar från mej!Det var då inget litet ämne du tagit dej an heller..va´duktig du är.Då lär det väl gå åt mycket kaffe idag hihi..sen var det ju chokladbiten till oxå..men jag tycker verkligen att du kan unna dej en bit idag..det är du värd!!Hoppas du får sova sen..
Wie!:D Genast ett stort leende igen! :)
Inte så litet ämne men oerhört intressant ;) Just nu skriver jag om framställningen av Jesu Dop, sedan blir det Kristi förklaring!
Mycket kaffe blir det! Skulle just gå och göra en del :p
Chocklad har det inte blivit än, men en glass.. piggnar till lite :)
Tack för ditt pepp! Nu är jag på banan igen ;)
Kramar
DEN ÄR KLAR!!!:D
Hehe… 3 minuter innan deadline skickade jag in min hemtenta. inte illa ;)
Så oerhört skönt att den äntligen är klar och att jag känner mig nöjd :) Totalt 44 sidor blev den med alla bilder, reflektioner, källhänvisningar, inledningar, framställning osv…. Den längsta jag någonsin gjort!
SÅ SKÖNT! --nu ska man bara gå runt och vara nervös tills resultatet kommer :S..Håll tummarna!
Tack voranna för din peppning! Det fungerade då jag höll på att säcka ihop :)
Nu ska jag duscha och laga mat, städa lite och sedan slappa… bara vara :) Ikväll blir det tidig kväll för både mig och sambon…blev bara 2 timmars sömn inatt!

Känslan när man är klar med ett större arbete är enorm :) Bra jobbat, 44 sidor är inte dåligt!
Med vänliga hälsningar
Chess