Ja. Nu är de dax
Känner i hela kroppen. Blir att banta nu. 50 kg ska bort och det i år. Från st xl-m till julafton. 50 kg måste bort för att jag ska ha en bra vikt och inte må dåligt. Mår inte alls bra idag och behöver detta. Snälla hjälp mig nu i min resa mot en smal kropp och sunt liv. Kram
Mina ben orkar inte snart all denna övervikt och orkar inte vara deppig och arg över att andra kan handla i affärerna och köpa fina saker och inte jag.
Snart är man en liten tjej igen. Nytt år nytt liv.
Det första steget har du ju tagit och det är att du har bestämt dig för att gå ner i vikt. Detta klarar du!! *pepp, pepp*

det finns 52 veckor på ett år, ett halvt kilo brukar man räkna som lagom att gå ner i veckan i snitt, har du gått ner 19 kg till jul så är du värd en guldstjärna, julen därpå kommer du vara nära ditt mål 
Grattis till ditt doga beslut! Detta kommer du att klara galant och här inne har d fårt fulla stöd! Tveka inte att dela med dig om allt du känner kring dig viktminskning. Bra och dåligt!
Heja!:D *pepp pepp*
Att komma till insikt och verkligen vilja ändra sin situation är halva jobbet..har du bestämt dej för någon "metod"?
Själv är jag med i vv,men det är lite olika här på sajten vad som passar just den personen.Det är ju viktigt att man mår bra under sin viktminskningsresa!
Välkommen hit till sajten där man får jättebra stöd och tips!
Säjer som ovanstående pepp-pepp,det här fixar du säkert.Berätta gärna för oss, om du vill hur det går ,styrkekram!

Bästa hjälpen för viktminskning är-KLI…det finns olika sorter.Koka gröt på det och ät med bär.Sätter fart på tarmarna-effektivt.Ger mättnadskänsla för hela dagen.Om man tänker på tex operation av magmunnen.Efter en sådan kan individen bara äta 2 dl föda.Varför inte göra det, i stället för att genomgå plågsamma farliga operationer och ingrepp??Vatten är livsnödvändigt och vi behöver flera liter per dag, för att hålla kroppsmaskineriet i gång-effektivt.Man rekommenderar ett halvt kg frukt per dag, till det grönsaker..finns då inte så stort utrymme för "mat" dvs falukorv och mos och sådant som inte ger så mycket bra, näring, bara kalorier.En starkt överviktigt kropp' har mycket energi ta av dvs fettdepåer som man måste bli av med, för att gå ner i vikt.Stress kan ge kortisol påslag.För kvinnors del, kan miljögifter ge denna konstiga fetma.Binjurarna står för kortisolet.Låt undersöka binjurarna.

Gastric by pass är en jätteeffektiv metod och det är inte så farligt och allvarligt efteråt som det låter.