Chiliburn
Hallå där!
Någon som provat tabl Chiliburn? Någon som vet något om detta - bra eller ej, biverkningar osv…
Tabletter? Snask eller godis eller vad är det för något?
Det är tabletter, finns på hälsokost osv. Man ska ta 2 morgon och kväll första 14 dagarna sedan 1 tabl morgon och kväll har jag för mig. Tror inte det ska vara några "konstigheter" s a s.
Sätter fart på förbränningen alltså, innehåller chili som ju är känt för det. Hjälper till med viktminskningen - eller? Det är min undran - om någon testat alltså.
Kan meddela att jag testar nu och det händer - INGENTING!!! Inget att ha m a o…
Kan meddela att jag testar nu och det händer - INGENTING!!! Inget att ha m a o…
Chilli höjer kroppens temperaur något o på så sätt förbränner man lite mer. Vet inte hur mycket skillnad det gör dock. 
Jag tror dock de e smidigare att krydda maten lite extra med chilli istället för att äta piller. :-)
Oh det borde bara göra en dålig i magen xD
Jaa, nu är tabletterna snart slut, är inne på sista veckan nu och jag har inte märkt någon skillnad överhuvudtaget så som sagt - inget jag kan rek i alla fall…

Tack för att du berättar hur det gått. Då behöver jag inte fundera på dem längre.
>>>Malum domesticum<<<
Drick en drink av tabasco och chili, lite lönnsirap och citron… det funkar säkert bättre. Men bli inte som galningarna i hollywood som lever enbart på det.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#12 Detta är en fastedryck som man ska leva endast på under en period för att rensa ut kroppen från gifter… (plus att man dricker laxerade te och salvatten på morgonen)…
Det är en slags fasta… Fast lite enklare att genomföra eftersom man får i sig lite energi av sockret i lönnsirapen…
och du glömde nämna att delarna ska blandas med vatten. :)
Har laddat hem en guide om hur man genomför en sådan utrensing en gång förut, men jag testade den aldrig. Master Clense heter den.
Och jag får hurven av bara tanken Norrbysa :D
Givetvis ska den blandas med vatten när man fastar med den… som hollywoodarna gör men att ta en tesked gegga före maten fungerar nog det med :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#14 ne fasta är ingen lekstuga precis.. riktigt tufft! :-P
Kanske funkar med kryddig gegga :-)
#12 Fyttirackarn vad det lät dåligt, nackhåret riktigt reste sig när jag läste receptet, huva! Nää, är nog inget för mig…