Vår!
Nu är det väl ändå på gång? Träden börjar knoppa (måste komma ihåg pollenmedicinen!) och solen strålar.
Idag var det varmt och skönt och vi och katterna har spenderat en massa tid på balkongen.
Dessutom tog vi en lång cykeltur runt i byn på 45min. Det kändes riktigt bra!
Så ta vara på våra varma sköna dagar som kommer nu. (iaf i mellansverige.) Ut och rör er, andas frisk luft! Det hjälper motivationen att gå ner i vikt också, tror jag. Mår man bra i sinnet, har man också lite mer ro att orka kämpa. 
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Du har helt rätt, Ylva-Li!
Jag tog en timmas stavpromenad efter middagen. Det kändes skönt, även om det värker FRUKTANSVÄRT i kroppen nu!
Jag funderade på att ta ut marsvinen och låta dom beta i hagen.
Men jag kände att jag ville ha sambon hemma om dom skulle smita. Jag kan ju inte springa efter dom! *fniss*
Stod och tittade på vår nya uteplats, sen förra sommaren. Om det blir väder till det nu i helgen, ska vi sätta upp paviljongen och ta ut utegruppen.
Och kanske äta middag "ute". Utan att det kostar skjortan!
Helt rätt! :)
Det är ju så härligt med sol och värme igen :)
Jag har kännt att jag haft något i kroppen måndag-tisdag och inte velat träna :( men idag vaknade jag utan halsont och känner mig piggare så idag ska jag gyma och spinna igen!:D ..dock försiktigt såklart, men skönt att få röra på sig :)
#1 Låter oerhört mysigt! :)
Har tagit långpromenader senaste dagarna. Nu när det inte är fullt med snö ute kan man gå på upptäcksfärd. Flyttade i vinter till nytt område, och nu kan jag äntligen utforska vandringsområdena.
Idag var jag ute och gick i 2.5 timmar, mestadels i terräng. Tycker det är så roligt att gå på nya ställen, så kan vara ute i evigheter. :)